سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان :
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت : روحیه بسیجی را در جامعه به منصه ظهور برسانیم و تلاش کنیم در انجام امور روزبه‌روز بهتر و عالی تر عمل کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۷۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سیامک بهاروند در گردهمایی کارکنان بسیجی واحد خرم آباد اظهار داشت : نیروی انسانی سرمایه اصلی هر سازمان و نهادی است و با توجه به تعهدی که شخص بسیجی در انجام وظایف خود دارد بر خود می بالیم که این همه نیروی بسیجی در سازمان خود داریم که با تفکر ایثار و کار برای رضای خدا در جهت انجام امور تلاش می کنند.
 

وی با اشره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی که در جامعه و دانشگاه به عنوان بخشی از جامعه با آن روبه‌رو هستیم افزود: انتظار می رود که بسیجیان با ورود به این عرصه آسیب ها را شناسایی کرده و به صورت آگاهانه و بدون ایجاد حساسیت در رفع این آسیب ها بکوشند.
 

سرهنگ دلفان جانشین سازمان بسیج کارمندان استان لرستان نیز به تشریح برنامه های بسیج کارمندان در این سازمان پرداخت و گفت: همه تلاش ما این است که بر اساس منویات مقام معظم رهبری کارمندانی همتراز با انقلاب اسلامی داشته باشیم که در هر عرصه ای بن بست و گره ای وجود داشت با تفکر بسیجی این گره را باز کنند.
 

جواد مؤیدی مسئول پایگاه بسیج مقاومت امام جفعر صادق (ع) واحد خرم آباد هم با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه بسیج دانشگاه برنامه های آتی این پایگاه مقاومت را تشریح کرد و در پایان از بسیجیان نمونه و منتخبان حوزه حجاب و عفاف واحد خرم آباد با اهدای هدایایی تجیلیل شد.
ارسال نظرات