امام جمعه اردبیل: وحدت عامل اصلی پیروزی مسلمانان در مقابل هجمه‌های بزرگ دشمنان اسلام است و رجوع به سیره پیامبر بهترین سند برای مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۸۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

وحدت عامل اصلی پیروزی مسلمانان در مقابل هجمه‌های بزرگ دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی صبح امروز در مراسم جشن هفته وحدت در هشجین ضمن تبریک به مناسبت میلاد منجی عامل رسول اکرم(ص) اظهارداشت: وحدت عامل اصلی پیروزی مسلمانان در مقابل هجمه‌های بزرگ دشمنان اسلام است و رجوع به سیره پیامبر بهترین سند برای مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به این که تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان مهم‌ترین هدف دشمنان و استکبار جهانی است افزود: استکبار جهانی با همراهی‌های عربستان سعودی سعی در دستیابی به این اهداف شوم دارند که در این زمینه هوشیاری و ایستادگی در برابر این کج‌اندیشی‌ها برای ما حائز اهمیت بسیار است.

امام جمعه اردبیل گفت: مبنا قرار دادن سیره و روش ائم اطهار(ع) با توجه به این که راهنمای بسیار خوبی برای زندگی فردی و اجتماعی است و این یک نیاز اساسی برای مردم است باید مورد توجه قرار داده شود و در این زمینه فرهنگ‌سازی مناسب و تبیین آن اقدامی موثر و قابل توجه است.

عاملی اظهار کرد: رعایت میانه‌روی و جلوگیری از هر گونه تفریط و افراط برای ایجاد وحدت و همبستگی در بین مسلمانان باید مورد توجه واقع شود و وحدت مثال زدنی اهالی سنی و شیعه هشجین و عنبران الگوی مناسبی برای است و این موضوع یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است.

وی تصریح کرد: اهمیت به توسعه راه‌های ارتباطی جنوب استان و تکمیل سدهای نیمه‌تمام در دستور کار قرار گرفته و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام یافته که امیدواریم اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شود و مسیر رشد و توسعه استان در آینده‌ای نزدیک هموار شود.

ارسال نظرات