سید ساجد یعقوبی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل:
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جشنواره فعالیت‌های برتر علمی، فرهنگی دانشجویان فرهنگ‌سازی بسیار خوبی در سطح دانشگاه‌ها است.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۹۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

جشنواره افسران جنگ نرم فرهنگ ساز سطح دانشگاه ها است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اسحق رسولی در جشنواره فعالیت‌های برتر علمی، فرهنگی دانشجویان استان اردبیل و افسران جنگ نرم با بیان اینکه بسیج منشا کارهای ارزشمند در دانشگاه‌ها است، افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی فرهنگ‌سازی بسیار خوبی در سطح دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره‌ها با داشته‌های ارزشمند که در دانشگاه‌ها خلق می‌شوند، آشنا می‌شویم و به تلاش‌ها و همت‌های ستودنی آنها ارج می‌نهیم، افزود: در کنار این جشنواره‌ها باید به بحث خودانتقادی نیز بپردازیم تا در جشنواره‌های بعدی خلاها را پر کنیم تا همیشه بهبود مستمر را در فعالیت‌های دانشگاهی داشته باشیم.

رسولی با بیان اینکه هر کشوری که به تعالی و پیشرفت رسیده است، از مسیر علم و فناوری بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر در جایگاه رهبری کشور انسانی فرزانه قرار دارد که نماد علم و فرهنگ است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه به خود می‌بالیم که کشور ما در عصر معاصر و حاضر در یک مسیر انسانی و الهی قرار دارد، افزود: بحث جنبش نرم‌افزاری علم دهه هفتاد توسط مقام معظم رهبری مطرح شد و اکنون این جنبش ثمرات خود را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: دانشمندان جوان هسته‌ای نشان دادند که اکنون با خودباوری و اعتماد به نفس شعار ما می‌توانیم را می‌توان عملی کرد.

رسولی به ضرورت تغییر و تحول در فرهنگ دانشگاهی تاکید کرد و افزود: همانطورکه متاسفانه در حوزه فرهنگ عمومی تاکنون بیشتر مصرف‌کننده بوده‌ایم و فرهنگ مصرفی داریم تا فرهنگ مولد، در فرهنگ دانشگاهی نیز فرهنگ مصرف داشته‌ایم و در دانشگاه‌ها بیشتر مصرف‌کننده علم هستیم.

ارسال نظرات