محمد اسلامی با بیان اینکه در پژوهش راه و مقصد روشن است و نکته حائز اهمیت تلاش و کوشش مجاهدانه‌ای که باید در این زمینه انجام شود، افزود: باید با پژوهش و توسعه فناوری زمینه افزایش ثروت و کیفیت زندگی مردم را فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۹۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان و فناوری استان مازندران با حضور استاندار مازندران، پدر شهید احمدی روشن و دیگر مسؤولان استانی در دانشکده امام محمدباقر(ع) ساری افتتاح شد.

فعالیت این نمایشگاه به مدت دو روز با حضور دانشگاه‌ها و شرکت‌های فناور استان مازندران فعال است.

رونمایی از برنج طارم روشن، بازدید از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه از برنامه‌ای افتتاحیه این نمایشگاه بود.

استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: حمایت از پژوهشگران و محققان یکی از دغدغه‌های جدی در کشور است.

محمد اسلامی با بیان اینکه در پژوهش راه و مقصد روشن است و نکته حائز اهمیت تلاش و کوشش مجاهدانه‌ای که باید در این زمینه انجام شود، افزود: باید با پژوهش و  توسعه فناوری زمینه افزایش ثروت و کیفیت زندگی مردم را فراهم کنیم.

وی با اعلام اینکه پژوهش‌ها باید مسئله محور باشد، بیان کرد: در سطح ملی دغدغه‌های کشور و در سطح استان مازندران باید نیازهای استانی حل و فصل شود.

استاندار مازندران در پایان گفت: هر کسی در این راه اقدامات مناسبی بردارد مورد حمایت جدی قرار می‌گیرد و متولیان امر وظیفه دارند حمایت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها