خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کشورهایی که دیروز مسلک انحرافی کمونیست در آن حاکم بود امروز می گویند دروازه های ما در جهت ترویج اسلامی از نوع اسلام ایران انقلابی باز است.
کد خبر: ۸۹۵۷۴۹۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در دیدار مدیران حوزه های علمیه استان با بیان اینکه اسلام به سرزمین خاصی مربوط نیست گفت: مخاطب همه انسان ها هستند چون به صورت طبیعی انسان اگر به انسانیتش واگذار شود اولین مسئله ای که بعد از نیازهای اولیه ای که برایش حیات را تامین می کنئ این است که من از کجا هستم ، برای چه آمده ام، چه وظایفی دارم و آفاتم چیست.

عبادی با اشاره به اینکه اگر هرانسانی به فطرت و عقل انسانی اش برگردد می خواهد که این مسائل روشن شود بیان کرد: در اینجاست که وجود مقدس پیامبران و به خصوص پیامبر اکرم بزرگ ترین نعمت برای نوع انسان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: همانطوری که آفات گیاهی ممکن است یک گیاهی که میوه ی شیرین دارد میوه اش را تلخ کند انسان هم وقتی در انسانیتش مریض شود دیگر از انسانیت هیچ بویی نمی برد.

وی با بیان اینکه این زحماتی که شما در تعلیم و تربیت صحیح انسان ها و نسل آینده می کشید بزرگ ترین جهاد و ایثار است اظهار کرد: این بزرگ ترین هدیه ای است که برای خدا به هم نوع خود تقدیم می کنید و هیچ چیز جای آن را نمی گیرد. خون مقدس شهدا محصول علم و ایمانی است که انسان های عالم و فرهیخته توانسته اند جامعه ای را تربیت کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد بی ایمان دنیا را بر همه و خودشان تلخ می کنند گفت: این افراد بی ایمان علم دین و ایمان اخلاقی ندارند چون فرهنگ دین ندارند. و این زاویه بسیار تلخی است.

عبادی با بیان اینکه در این میان یک زاویه ی دیگری هم باز می شود تصریح کرد: وقتی مردم نتیجه بی ایمانی ها را می بینند در آن ها انگیزه جدید به وجود می آید و به همان نسبت جاذبه دین زیاد می شود.

وی متذکر شد: دنیا طلبانی که یک روز به اهل بیت پشت می کنند روزی آن چنان تحت فشار فتنه های آخرالزمانی قرار بگیرد که خود افراد به دنبال اهل بیت بیایند.

عبادی با بیان اینکه کشورهایی که دیروز مسلک انحرافی کمونیست در آن حاکم بود امروز می گویند دروازه های ما در جهت ترویج اسلامی از نوع اسلام ایران انقلابی باز است اظهار کرد: هر چه بگذرد دنیا بیش تر این نیاز را احساس خواهد کرد و همانطور که در روایات آمده است شرایطی که امروز در دنیا و کشورها ایجاد می شود مصداق آنچه قبل از ظهور حاصل خواهد شد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها