خبرهای داغ:
به مناسبت هفته وحدت

دیدار مسئولین بسیج دانش آموزی با خانواده شهید جوادی پور+عکس

در گرامیداشت هفته وحدت مسئولین بسیج دانش آموزی، اصناف و دانشجویی سپاه ناحیه شاهرود با خانواده شهید خلبان امید جوادی پور دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۰۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته وحدت مسئولین بسیج دانش آموزی و اصناف و بسیج دانشجویی شاهرود با خانواده خلبان شهید امید جوادی پور دیدار کردند.
در این دیدار که پدر و مادر شهید حضور داشتند، سرگرد پاسدار محمد جلیلی فرمانده حوزه ایمان در سخنانی با گرامیداشت هفته وحدت و تولد پیامبر و امام صادق (ع) با بیان اینکه ما همه خود را مدیون شهدا و ایثار و اخلاص آن‌ها می‌دانیم اظهار کرد: حضور در منزل شهدا به این جهت است که ما راه و رسم شهدا را فراموش نکنیم هر چند این راه و رسم فراموش شدنی نیست، اما ما نیاز داریم تا با خانواده شهدا بمانیم و از این روحیه استفاده نماییم.
وی خاطر نشان کرد: تلاش ما در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و تمام برنامه‌های بسیج و سپاه برای ترویج و بسط و گسترش این موضوع مهم می‌باشد و از خدا می‌خواهیم ما را در این مسیر با دعای شما ثابت قدم و استوار قرار دهد.
در این دیدار پدر شهید جوادی پور که از فرهنگیان بازنشسته و از روایان دفاع مقدس است به بیان خاطراتی از شهید اُمید پرداخت و گفت: باید تلاش کنیم تا در مسیر شهدا حرکت کنیم و شهدای همچون امید که دفاع مقدس را درک نکرده بودند مشتاق شهادت بودند و خدا نیز آرزوی آن‌ها را برآورده کرد و به آرزویشان رساند.
وی با بیان اینکه این‌ها در مسیر شهدا قدم برداشته اند افزود: شهید امید از شهدا الگو گرفته بود و تمام تلاش خود را در مسیر همانند شدن با شهدا قرار داده بود و اخلاص و عمل شهدا را به واقع در خود پرورش داده بود و درس خود را خوب می‌خواند و به پدر و مادرش احترام می‌گذاشت و باید جوانان امروز ما این الگو‌ها را بشناسند امثال شهید ما و یا شهدای مدافع حرم با سن کم به درجه عالیه رسیدند و این شدنی است.
در این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.
لازم به ذکر است شهید خلبان امید جوادی پور متولد سال ۱۳۶۳ است که در حالی که شغل مقدس پاسداری را داشت در تاریخ شش آذر ماه سال ۱۳۸۵ در فرودگاه مهرآباد تهران دچار سانحه و به شهادت رسید و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها