معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

وحدت، انسجام و همدلی، از مولفه های توسعه و پیشرفت استان است

وحدت، انسجام و همدلی، از مولفه های توسعه و پیشرفت استان است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۰۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر گفت: انفعال و عدم توانایی مدیران در اتخاذ تصمیم های صحیح و به موقع از آفت های نظام مدیریتی به شمار میرود.

سید بیوک موسوی افزود: دولت به رواج عقلانیت در جامعه و سیستم مدیریتی کشور معتقد است و از آنجایی که هیچ یک از مدیران را مبری از خطا و اشتباه نمی داند، از مدیران انتظار دارد روحیه نقد پذیری و مشارکت پذیری خود را ارتقاء بخشند و از رفتارهای منفعلانه پرهیز کنند.

وی اظهار داشت: بدون شک عدم هماهنگی های داخلی، اشکالاتی در روند فعالیت های اداری ایجاد می کند و به تبع آن، انتقاداتی از دستگاه های اجرایی مطرح می شود که ضمن پذیرش نقدهای سازنده، باید نسبت به اصلاح و رفع این مشکلات، اقدام شود.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: با هماهنگی بیشتر مجموعه های اداری و بهره مندی صحیح از نظرات کارشناسی مشاوران، می توان زمینه سرمایه گذاری و نیز توسعه اشتغال در استان را فراهم کرد.

سید بیوک موسوی گفت: با توجه به محدودیت ها و تنگناهای مالی دولت، از مدیران می خواهیم با عزم جدی، به ارائه طرح ها و ایده های نو در مدیریت کشور بپردازند و با افزایش توان ریسک پذیری خود و به دور از رفتارهای منفعلانه، تصمیم های موثری در راستای توسعه استان و کشور اتخاذ کنند.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز که توجه چندانی به مکارم اخلاقی در جوامع نمی شود، امت اسلامی باید از صفات رفتاری نیکو و اخلاق پیامبر اسلام (ص) الگو بگیرند، افزود: ایجاد وحدت در تمامی زوایای جامعه بین همه احزاب، گروه ها و اقشار مختلف مردم امری ضروریست.

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون در کشور به وحدت، همدلی، همگرایی، محبت، اخلاق اسلامی، کرامت و رحمت نیازمند هستیم، اظهار داشت: وحدت، انسجام و همدلی، از مولفه های توسعه و پیشرفت استان است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار