خبرهای داغ:
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، آخرین آمار تلفات زلزله استان کرمانشاه را ۵۲۱ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۶ نفر به آمار قبلی اضافه شده است.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۰۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آرتین کمالی  آخرین آمار تلفات زلزله استان کرمانشاه را ۵۲۱ نفر  اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱ نفر مجهول الهویه است.

 

وی به افزایش ۱۶ نفری تعداد کشته شدگان اشاره کرد و افزود: با شناسایی و معرفی ۱۶ جسد دیگر از متوفیان زلزله کرمانشاه، تعداد اجساد این حادثه به ۵۲۱ نفر افزایش یافت.

 

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: از این اجساد ۱۴ نفر مربوط به سرپل ذهاب است که اجساد آنان توسط کمیته تجسس شناسایی شد. ۲ فوتی دیگر نیز مربوط به شهرستان ثلاث باباجانی است که یک نفر از آنان در اثر زلزله قطع نخاع شده بود و پس از انتقال از بیمارستان به منزل جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز توسط کمیته تجسس شناسایی شد.

 

وی بیشترین تعداد کشته شدگان را مربوط به سرپلذهاب با ۴۶۰ فوتی که یک نفر آن مجهول الهویه است، اعلام کرد و گفت: کرند با ۱۹ نفر، قصر شیرین با ۱۶ نفر، ثلاث باباجانی با ۱۶ نفر، کرمانشاه با  ۱ نفر، تازه آباد با ۱ نفر، ازگله با ۶ نفر و اسلام آبادغرب با ۱ نفر دیگر کشته شدگان را به خود اختصاص داده اند و شهر یک نفر نیز نامشخص است.

ارسال نظرات