خبرهای داغ:
سخنران کشوری گفت: متون آموزشی ما کاربردی نیست باید خودتان به فکر خودتان باشید اگر مهارت استفاده از تکنولوژی ها را یاد نگیریم عقب می مانیم.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۱۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی اکبر رائفی پور صبح امروز در همایش فضای مجازی از آسیب ها تا فرصت ها در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند اظهارداشت:  فرصت ها را باید استخراج کنیم.مانند حضرت زینب(س) که در اوج مصیبت کربلا فرمودند جز زیبایی ندیدیم.

وی عنوان داشت: در بعد فرهنگی نگاه ها تهدید محور است و از آنجا که قرآن مبشرا و نذیرا است نگاه غیر از این افراطی و تفریطی و خطرناک است.

رائفی پور متذکر شد: فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است ما برای مهارت زندگی باید سواد داشته باشیم چون در مدارس و دانشگاه که مهارت زندگی یاد نمی گیریم.

وی ادامه داد: در زمینه آموزش در کشور مشکل داریم چون مطالب تئوری در ذهن دانش آموز و دانشجو دوام نمی آورد.

 سخنران کشوری افزود: در زمینه استفاده از گوشی های همراه قبل از ورود آنان به خصوص گوشی های دوربین دار باید آموزش ها به عموم مردم ارائه می شد تا از این طریق جلوی بسیاری از مشکلات گرفته می شد.

وی خاطرنشان کرد: متون آموزشی ما کاربردی نیست باید خودتان به فکر خودتان باشید اگر مهارت استفاده از تکنولوژی ها را یاد نگیریم عقب می مانیم.

رائفی پور ادامه داد: با استفاده از همین ابزارها و تکنولوژی ها آموزش ها خیلی بهتر صورت می گیرد و عدالت آموزشی اتفاق می افتد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها