نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

حفظ هویت ولایی و انقلابی وظیفه جوانان دانشجو است

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت : وظیفه افسران جنگ نرم تولید علم، شتاب بخشیدن به حرکت علمی در کشور، جلوگیری از انقلاب زدایی در دانشگاه‌ها و نیروهای مؤمن، انقلابی و ولایی است که باید آتش به اختیار عمل کرده و نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۸۹۵۷۵۵۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در دیدار با فعالان تشکل‌های اسلامی سیاسی، کانون‌های فرهنگی و هیئت‌های مذهبی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان لرستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان، با بیان اینکه دانشجویان افسران جنگ نرم هستند باید افسران با شناخت وظیفه خود به‌صورت آتش به اختیار تصمیم‌گیری و اقدام کنند.

وی افزود: در مقابله با دشمن کشور ما دریک جبهه و دشمن در یک جبهه قرار دارد، جبهه حق در مقابل باطل، جبهه استکبار در مقابل جبهه مقاومت اسلامی و اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی است که تفاوت در ثبات و تزلزل است.

نماینده ولی‌فقیه استان لرستان عنوان کرد: آمریکا رفتار دوگانه‌ای دارد و کسانی که رنگ عوض کرده و ثبات در عمل و رأی نداشته معلوم است که در جبهه باطل قرار دارند.

وی بیان کرد: نسل جوان هوشیار، بیدار و محکم ایستاده و مواضع عدالت‌خواهی و آرمان‌گرایی داشته است؛ دانشجویان نیز رنگ عوض نکرده و مطالباتی که در سال 32 داشته امروز هم دنبال می‌کنند.

میرعمادی گفت :دانشگاه آزاد اسلامی یک ظرفیت بسیار مهم و مؤثر برای کشور است که در راستای جذب دانشجویان، اساتید و هیئت‌علمی در پیشرفت‌های علمی موفق عمل کرده و به سمت اسلامی شدن به جایگاه مدنظر اول برمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه افسران جنگ نرم تولید علم، شتاب بخشیدن به حرکت علمی در کشور، جلوگیری از انقلاب زدایی در دانشگاه‌ها و نیروهای مؤمن، انقلابی و ولایی است که باید آتش به اختیار عمل کرده و نقش‌آفرینی کنند.

وی اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی نباید کم‌رنگ و به فراموشی سپرده شود و یکی از وظایف مهم، حرکت بر محور اصول فکری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که هیچ‌گاه دچار انحراف نمی‌شوید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار