فعال بسیجی در حوزه گردشگری در گفتگو با بسیج:

فراهم سازی زمینه های اشتغال در مناطق محروم امری ضروری است

محمدمهدی تقواییان گفت: فراهم سازی زمینه های اشتغال در مناطق محروم امری ضروری است از مسوولان انتظار می رود که فراهم سازی زمینه های اشتغال مفید و موثر را برای همه افراد جامعه را مدنظر داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۲۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۱

محمدمهدی تقواییان کاخکی  فعال بسیجی در حوزه گردشگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مهمترین رکن تولید است که عامل تحقق رشد و پیشرفت اقتصادی محسوب می شود. لذا در همه جوامع کار و تولید همیشه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه فراهم سازی زمینه های اشتغال در مناطق محروم امری ضروری است افزود: از مسوولان انتظار می رود که فراهم سازی زمینه های اشتغال مفید و موثر را برای همه افراد جامعه را مدنظر داشته باشند تا بتوانند در جهت رشد اقتصادی کشورمان موثر واقع شوند.

تقواییان در ادامه افزود: زمینه های اشتغالزایی مولد نیاز دارد به برنامه ریزی های مناسب که بتواند منجر به رشد درون زا و پیشرفت همه جانبه شود.

این فعال اقتصادی در پایان افزود: بارها مسوولان برنامه های تولید و اشتغال را مطرح می کنند این در حالی است که واقعیت اقتصادی کشورمان نشانگر این است که موانع مختلف در مسیر اقتصادی تولیدکنندگان قرار دارد همچون قوانین دست و پاگیر، بیمه  و مالیات ازاینرو نه تنها ساختار مناسبی برای تولید و اشتغال وجود ندارد چراکه در عمل هیچ حمایتی از تولیدکنندگان و کارآفرینان وجود ندارد.

ارسال نظرات