خبرهای داغ:
جشن پیروزی مقاومت و دوره آموزشی جانشینان واحد‌های پوینده مقاومت با حضور بیش از ۲۰۰ تن از دانش آموزان بسیجی واحد‌های آموزشی دخترانه در مجتمع اردویی ولایت قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۳۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دوره آموزشی جانشینان واحد‌های پوینده مقاومت بسیج دانش آموزی قم با حضور بیش از ۲۰۰ تن از دانش آموزان واحد‌های آموزشی دخترانه قم برگزار شد.
در ابتدای این دوره آموزشی، پویندگان بسیجی با حضور خانواده‌های شهیدان مدافع حرم ابراهیم عشریه، و محمود هاشمی سرود ارغوان را با طلیعه «قدس را هدف دارم» به صورت دسته جمعی خواندند و پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.
مهمان ویژه این مراسم، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) بود. وی طی سخنانی، با ابراز خرسندی از حضور در جمع با نشاط نوجوانان بسیجی و شنیدن نقطه نظرات نمایندگان دانش آموزان، به ایراد سخنانی پیرامون الگوگیری نوجوانان از اهل بیت (ع)، زنده نمودن سیره و منش عملی شهیدان در اخلاق و ایثار و... در زندگی، احترام و کمک به پدر و مادر، نقش آفرینی برای هدایت همسالان، ایجاد رونق معنوی مساجد و محافل مذهبی خانگی از طریق ایجاد جمع‌های سالم دوستانه با نظارت و همکاری خانواده‌ها و... پرداخت.
در بخش دیگری از مراسم با حضور سردار احمدی و مسئولان معاونت بازرسی سپاه استان قم و سازمان بسیج دانش آموزی استان، از خانواده‌های شهیدان تجلیل بعمل آمد.

جشن مقاومت با حضور فرمانده سپاه قم برگزار شد/ برگزاری دوره آموزشی جانشینان واحد‌های پوینده


دانش آموزان بسیجی نیز با تشکیل حلقه‌های صالحین به بحث و گفتگو پیرامون راه‌های ارتقای اثربخشی حلقه‌های صالحین از طریق ایجاد رفتار‌های تربیتی در مدارس و رفع موانع و مشکلات احتمالی پرداختند.
سپس باحضور حجت الاسلام یزدی (معاون پیشگیری از جرائم دادگستری استان قم)، آسیب‌ها و مسائل فضای مجازی متوجه نوجوانان طرح و راه‌های پیشگیری از آن تشریح شد.
در پایان، پویندگان بسیجی، باحضور بر مزار شهید گمنام آرام گرفته در محل اردوگاه ولایت، ضمن ادای احترام به مقام شهیدان و تجدید عهد با آرمان‌های بلند آنان، بصورت نمادین و با برداشتن دانه‌های انار از مزار این شهیدگمنام، این میوه بهشتی را به رسم تحفه و تبرک باخود همراه کردند.

ارسال نظرات