نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی از دستگاه‌های اجرایی این منطقه خواست تا در ایام بودجه ریزی کشور و تصویب آن در مجلس بر اساس اولویت‌ها و شاخص‌های اداری خود تحرک بخشی بیشتری برای اختصاص و دریافت بودجه مورد نیاز داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۴۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سعید باستانی عصر امروز در نشست شورای اداری تربت حیدریه اظهار داشت: بخش بزرگی از فعالیت‌های منطفه وابسته به بودجه و اعتبارات است که این بخش مراتب مختلفی دارد و در این ایام مهترین عرصه توجه به بررسی بودجه‌ها در سازمان برنامه و بودجه کشور است.

وی افزود: نظام بودجه بندی در کشور تنها به سازمان برنامه و بودجه ختم ممی شود و باید در مراحل چند گانه و بررسی در کمیسیون‌های مختلف و صحن علنی مجلس و همچنین شورای نگهبان مراحل قانونی خود را طی کند، اما آنچه که مورد اهمیت است تغییر بودجه‌ها در همه این مراحل امکان پذیر است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از دستگاه‌های اجرایی این منطقه خواست تا در ایام بودجه ریزی کشور و تصویب آن در مجلس بر اساس اولویت‌ها و شاخص‌های اداری خود تحرک بخشی بیشتری برای اختصاص و دریافت بودجه مورد نیاز داشته باشند.

وی به مطالبات مردم از دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و بیان داشت: در شورای برنامه ریزی استان خواسته‌هایی به حق از جانب مردم مطرح است که متوجه دستگاه‌های اجرایی و باید در وقت مقرر انجام شود، لذا دستگاه‌ها برای پیگیری مطالبات بخصوص در این ایام سال توجه بیشتری داشته باشند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت یک راهبرد مشترک از سوی مدیران اشاره کرد و گفت: ما تعریفی از منافع منطقه نداریم و گاهی این ناهماهنگی‌ها سبب می‌شود به جای اینکه قدم خیری برداریم به شهرستان آسیب برسانیم، لذا اگر مشکل و یا آسیبی در حوزه‌های مختلف وجود دارد باید همه دستگاه‌ها بخصوص متولیان امر از دید منفعت برای متطقه موضوع را پیگیر شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها