خبرهای داغ:

برنامه‌های ‌هفته جاری مسجد مقدس جمکران اعلام شد

مدیر روابط عمومی و روابط بین‌الملل مسجد جمکران برنامه‌های این هفته این مسجد را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۵۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

برنامه‌های ‌هفته جاری مسجد مقدس جمکران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سید‌مهدی هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران را تشریح کرد و اظهار داشت: این هفته به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در فضایی معنوی‌تری برگزار خواهد شد.

وی آغاز برنامه‌ها را از روز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء به منوال هفته‌‌های گذشته اعلام کرد و افزود: برنامه‌های مسجد بعد از نماز مغرب و عشا با آموزش قرآن آغازشده سپس سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین بیدگی قبل از دعای ملکوتی توسل در ساعت 20 و15 دقیقه آغاز می‌شود.

مدیر روابط عمومی و روابط بین‌الملل مسجد مقدس جمکران از شروع دعای توسل این هفته رأس ساعت 21 خبر داد و گفت: دعای ملکوتی توسل توسط حاج علی مالکی‌نژاد قرائت‌شده و با توسل به حریم کبریایی ائمه معصومین(ع) همه مشتاقان ظهور در سه‌شنبه‌شب در مسجد مقدس جمکران جمع خواهند کرد.

وی آغاز رسمی برنامه‌های روز پنج‌شنبه 16 آذر را با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ضیایی رأس ساعت 20 و15 دقیقه عنوان و بیان کرد: بعد از برنامه سخنرانی دعای پرفیض کمیل بانوای گرم حجت‌الاسلام ضیایی در ساعت 21 در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران قرائت می‌شود.

هاشمی زاده برنامه‌های روز جمعه را  طبق هفته‌های گذشته  سخنرانی و دعای ندبه و زیارت آل یاسین معرفی و خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ظهیری سخنران این مراسم بوده و سپس دعای ندبه را حاج حسن شلبافان قرائت خواهد کرد.

وی دیگر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران که برای گروه‌های مختلف سنی به شرح زیر عنوان کرد: ویژه‌برنامه‌های جوانان انتظار، کرسی امام شناسی، برنامه‌های ویژه مرکز گل نرگس، کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت و همچنین بیان احکام و پاسخ به شبهات اعتقادی طبق هفته‌های گذشته برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار