به همت حوزه 111 شهید مدرس و112 صورت گرفت؛

خدمات رسانی اتوبوس سلامت و مردم یاری بسیج

طرح کرامت خدمات رسانی اتوبوس سلامت و مردم یاری بسیج به همت حوزه 111 شهید مدرس و112 در منطقه اسلام آباد کرج صورت گرفت .
کد خبر: ۸۹۵۷۶۶۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، طرح کرامت خدمات رسانی اتوبوس سلامت و مردم یاری بسیج که در آغاز هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه استان البرز راه اندازی شد ، در ادامه خدمت رسانی به مردم به همت حوزه 111  شهید مدرس و112 در منطقه اسلام آباد کرج صورت گرفت .

برادر پاسدارافراسیابی مسئول طرح خدمات رسانی اتوبوس سلامت و مردم یاری بسیج در منطقه اسلام آباد در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: یکی از مزایای این برنامه، در دسترس بودن بیشتر این خدمات توسط مردم است زیرا این اتوبوس در محلات مختلف اسلام آباد کرج مستقر می‌شود و خدمات تشخیصی را ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از افرادی که در تست‌های انجام شده مبتلا به فشار خون و چاقی هستند از این مشکل خود بی اطلاع هستند و این می‌تواند به عنوان هشداری برای تمام شهروندان باشد که به صورت منظم وضعیت سلامت خود را بررسی کنند.

وی افزود :از دیگر اقدامات انجام شده زمینه ای فراهم آمده است تا خانواده ها به جای احتکار و انبار دارو اضافی در منازل ، داروهای قابل مصرف را برای کمک به نیازمندان به این اتوبوس سلامت تحویل دهند.

در طرح کرامت اتوبوس سلامت و مردم یاری بسیج خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی و روانپزشکی پیش بینی شده است.

در این اتوبوس سلامت خدماتی از جمله مشاوره تغذیه، اندازه گیری قند خون، اندازه گیری فشار خون و BMI به صورت رایگان به شهروندان  منطقه اسلام آباد ارائه شد.

افراسیابی در پایان بااشاره به اینکه دراین طرح 400 نفر از مردم منطقه اسلام ویزیت رایگان شدند افزود : با توجه به زندگی ماشینی و کم تحرکی افراد، بیماری‌های بسیاری در میان تمام شیوع سنین پیدا کرده است که چکاب‌های منظم فشار خون و قند خون می‌تواند علامتی هشدار دهنده برای پیشگیری از صدمات جبران ناپذیر این نوسانات بر بدن انسان باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها