معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طارم:
۴۱ نفر از دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه دوره دوم این شهرستان و چهار نفر از فرهنگیان به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۶۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طارم با اشاره به اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور جنوب کشور، گفت: با حضور مسئولین ادارات شهرستان طارم تعداد ۴۱ نفر از دانش آموزان دختر سال دوم متوسطه دوره دوم این شهرستان و چهار نفر از فرهنگیان به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

عباداله عبادی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طارم در حضور دانش آموزان اعزامی افزود: راهیان نور فرصت مناسبی جهت تقویت روحیه ایثار، شناخت رشادت ها و جانفشانی شهدای گرانقدر است.

وی تصریح کرد: اردوی راهیان نور فرصتی جهت الگوگیری نسل جوان از ایثار گری های شهداء و به کار گیری عملی آن در لحظه لحظه های زندگی است.

عبادیافزود: شما خواهران عزیز با حفظ حجاب اسلامی خود، انتخاب دوستان مناسب و تلاش در تحصیل و ترویج فرهنگ شهداء می توانید نقش خود را در این زمینه ایفاء کنید..

معاون پرورشی و تربیت بدنی هدف از برگزاری این اردو را آشنایی دانش آموزان با رشادت های شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: دانش آموزان در طول این چهار روز از یادمان های اروندکنار، شلمچه، دهلاویه، هویزه، خیّن و.. بازدید خواهند کرد .

وی با اشاره به برنامه های قابل اجرا در طول مدت این اردو افزود: نمایش رزم شبانه و برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز برای آنان اجر خواهد شد.

عبادی تصریح کرد: در مهر ماه سال جاری نیز ۸۵ نفر از دختران متوسطه دوم به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند و اردوی راهیان نور پسران نیز در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات