مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: تمسک به قرآن کریم عامل پیروزی رزمندگان اسلام در برابر گروه منحوس داعش بود، هر کاری که در مسیر قرآن صورت گیرد به موفقیت می انجامد. قرآن کریم همواره پرجاذبه‌ترین عامل اتحاد در بین تمام مسلمانان جهان در تمام اعصار است.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۷۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا کرمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح امروز در آیین افتتاحیه چهاردهمین دوره  مسابقات قرآن کریم در حسینیه کریم اهلبیت (ع) اظهار داشت: قرآن کریم در تمام مقاطع جهان اسلام همواره پرجاذبه‌ترین مایه اتحاد در بین مسلمانان بوده و معجزه شفابخش و درمانی حقیقی آنان است.

 

رمز پیروزی رزمندگان اسلام برداعش تمسک به قرآن کریم/

 

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم شاهکار بزرگ آفرینش است عنوان کرد: این معجزه بزرگ الهی، شاهکاری عظیم و جاودانه است که می‌توان در محضر او، ادب، نظر و شرف بی‌نهایت را برای زندگی و نفوس تشنه لب و برای تمام بشریت در این کره خاکی آماده و مهیا کرد.

وی یکی دیگر از نعمتهای الهی که خداوند به خاطر پیامبر(ص) آن را در دسترس اهل دنیا قرار داد، وجود خود امیرالمؤمنین(ع) خواند و گفت: بر اساس روایات، ایشان همان «نبأ عظیم است که درباره آن اختلاف دارند» و با آمدن ایشان، نبوت انبیاء به پایان رسید، زیرا با آمدن نبأ عظیم، دیگر خبری نمانده بود که نیاز به آمدن نبی و پیامبر جدیدی باشد، برای همین رسول الله(ص) خاتم الأنبیاء شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا کرمی با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت:  هفته وحدت فرصتی مناسب برای مسلمانان است که به گذشته خود و آینده بیندیشیم و از گذشته عبرت بگیریم.

وی با بیان اینکه تکمیل دین و جریان دادن تمام نعمات الهی بر بشریت از اهداف به دنیا آمدن رسول خدا (ص) بود، گفت: منظور از تکمیل دین، همان دینی است که تمام پیامبران اولواالعزم برای جاری شدن آن زحمت کشیدند، اما می‏‌دانستند که توسط خاتم الأنبیاء کامل خواهد شد؛ بنابراین زمینه‎سازی می‌کردند که خداوند هر چه زودتر، او را به دنیا بفرستد تا این کار را به سرانجام برساند.

وی گفت: تاکید قرآن کریم بر وحدت اسلامی بوده و کلام نورانی و الهام بخش قرآن با محوریت وحدت و تاکید بر امت واحده اسلامی است و دشمنان در این راستا خاموش نمی‌شوند و به تفرقه افکنی و اختلاف بین مسلمانان می‌پردازند.

وی تمسک به آیات قرآن را عامل اصلی پیروزی مجاهدان و رزمندگان اسلام در برابر داعش خواند و افزود: با پیروی از آیات الهی امروز جهان اسلام از لوث وجود داعش پاک شد و با تمسک بر قرآن اتحاد اسلامی امروز در جهان اسلام شکل گرفت. اتحادی که آن را راهبردی برای ظهور حضرت حجت(ع) می دانیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد : امروز دشمنان می‌خواهند ما را از قران و احکام اسلام دور کنند و زمانی که ما را از احکام اسلامی و قران دور کنند می‌توانند به اهدافشان و جامعه اسلامی آسیب برسانند.

کرمی در پایان خاطر نشان کرد: در کشورمان هرکجا و در هر کاری به قرآن توجه شد و در مسیر آن گام برداشته شد، موفقیت هایی را به دنبال داشت و هر کجا که غیر از آن بود عدم موفقیت را در پی داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها