در دانشگاه‎های علمی- کاربردی به دنبال مفاهیم نظری نیستیم و آموزش‌ها جنبه کاربردی دارد، اشتغالزایی و کارآفرینی از مهم‎ترین رویکردهای این دانشگاه به شمار می‎رود.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۷۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان در همایش علمی- تخصصی اشتغال و کارآفرینی در گردشگری گفت: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته جشنواره‎های آشپزی و قنادی در دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان برگزار خواهد شد.

حسن طغری نگار با اشاره به اینکه 15 هزار شغل در جهان وجود دارد افزود: مجموع شغل‎های شناخته شده در ایران 12 هزار مورد است که در ایران 3 هزار نوع شغل نسبت به جهان کمتر است.

وی با بیان اینکه امروز در دانشگاه‎های علمی- کاربردی به دنبال مفاهیم نظری نیستیم و آموزش‌ها جنبه کاربردی دارد، اظهار داشت: اشتغالزایی و کارآفرینی از مهم‎ترین رویکردهای این دانشگاه به شمار می‎رود.

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان با اشاره به وضعیت صنعت گردشگری کشور و استان زنجان و نحوه پذیرایی و میزبانی از گردشگران و میهمانان، تصریح کرد: آداب پذیرایی، یکی از بزرگ‎ترین ضعف‎های ما در صنعت گردشگری است.

وی با تاکید بر اینکه این چنین آداب پذیرایی موجب اشتغالزایی، کارآفرینی برای ما و ایجاد رغبت در گردشگر نخواهد کرد، گفت: در کشور ساده‎ترین نوع پذیرایی انتخاب شده و باید سبک زندگی و پذیرایی را تغییر داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه‎ای در زمینه نحوه پذیرایی درست و صحیح از گردشگر در استان زنجان تعریف شده است، افزود: هدف از اجرای آن بالا بردن سطح خود در سطح جهان است.

طغری نگار به راه‎اندازی جشنواره قنادی و آشپزی در دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: با وجود ظرفیت‎های بزرگی همچون، چهار فصل بودن، امیدواریم بیشترین کارآفرینی و اشتغالزایی را در حوزه گردشگری داشته باشیم.

 

ارسال نظرات