در حسینیه کریم اهل بیت(ع) ستاد برگزار شد ؛
مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم برادران پایور و وظیفه سپاه استان البرزدر حسینیه کریم اهل بیت (ع) سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۶۷۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به نقل ازمعاونت روابط عمومی سپاه استان البرز صبح امروز مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور برادران پایور و وظیفه سپاه استان در حسینیه کریم اهل بیت (ع) سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم سپاه استان البرز

 سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در آئین افتتاحیه مسابقات قرآن کریم برادران پایور و وظیفه سپاه استان اظهار داشت: در این مسابقات 80 شرکت‌کننده برادر حاضر هستند و 3 داور هم کار قضاوت این رویداد قرآنی را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مقدماتی قرآن کریم در نواحی سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد افزود : تعداد راهیافتگان به دوره نیمه نهایی 80 نفر می باشد که نفرات برتر این دوره به مسابقات نهایی راه پیدا می کنند.

مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن کریم سپاه استان البرز

وی افزود :قرآن کریم بهترین یاور و راهنما بوده و مایه هدایت اُمت‌ها است و به فرموده پیامبر اکرم(ص) این کتاب آسمانی برترین هدایت‌کننده است. هدف و اهداف قرآنی مقدس است و وقتی دارای ارزش می‌شود که تاثیرات آن در عمل دیده شود و تنها به برگزاری مسابقه خلاصه نشود.

عبدالملکی گفت: در مجموعه سپاه استان البرز به دنبال ترویج سبک زندگی قرآنی در میان خانواده‌های پرسنل این مجموعه هستیم و در گام بعد هم می‌خواهیم که این نوع سبک در سایر آحاد جامعه ترویج یابد و امیدواریم که در گام‌های بعدی شاهد تاثیرات شگرفی در حوزه قرآن و عترت باشیم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز  خاطرنشان کرد: قرار است در این مسابقات از نفرات برتر نیروی سپاه استان  در حوزه حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم تجلیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها