رسانه‌ها و مطبوعات نقش اساسی در اصلاح بداخلاقی‌های سیاسی دارند

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه رسانه‌های معاند غربی که با بداخلاقی رسانه به دنبال جریان‌سازی و جنجال هستند گفت: امیدوارم که قلم‌زدن ما برای تفکر انقلابی و در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۰۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   سردار محمد مطهری  در آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان که با حضور عزت‌الله ضرغامی عضو عالی شورای فضای مجازی کشور، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در سالن بسطامی کرمان برگزار شد با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: ارسال حدود ۴۰۰ اثر فاخر از حدود ۱۰۰ خبرنگار و فعال حوزه خبر و رسانه استان کرمان به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان نشان از ظرفیت بالای رسانه‌‌ای استان کرمان دارد.

وی تصریح کرد: ظرفیت رسانه‌ای و مطبوعاتی استان کرمان ما را موظف کرد تا بنای برگزاری برنامه‌های بیشتری در حوزه شناسایی و قدردانی از رسانه‌های برتر در استان کرمان فراهم شود.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید با اخلاق خوب رسانه‌ای مطلب بزنند، مطلب بگویند و مطلب بنویسند گفت: ارائه مطالب صادقانه بر ذهن و روح مخاطب می‌نشیند و بر آن اثرگذاری بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه شاید آمار رسانه‌های ما نسبت به رسانه‌های دنیا کمتر باشد خاطرنشان کرد: اما مطالبی که از روی باور، یقین، اخلاص و حق گفته شود تاثیر بیشتری دارد.

سردار مطهری با تاکید بر اینکه رسانه‌های معاند غربی که با بداخلاقی رسانه به دنبال جریان‌سازی و جنجال هستند گفت: امیدوارم که قلم‌زدن ما برای تفکر انقلابی و در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد تا ارزش‌های دینی در دنیای امروز فراگیر شود.

ارسال نظرات