مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:در حال حاضر دنیای غرب به قدرت بسیج پی برده است و اینکه تفکر بسیجی ایثار و از خودگذشتگی است.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۲۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار عروج مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در یادواره شهدای مسجد الزهراء اراک با بیان اینکه توطئه دشمنان و غربت‌هایی که بر این ملت مظلوم و مقتدر روا می‌دارند با بصیرت و پشتیبانی ملت از نظام اسلامی یکی پس از دیگری خنثی می‌شود، گفت:وقتی در کشوری جنگی تحمیل می‌شود اگر آن کشور از پشتیبانی سیاسی و اقتصادی برخوردار نباشد دنیا می‌گوید این ملت به طور قطع محکوم به شکست است، اما تمام اسنادی که در حال حاضر در دنیا چاپ می‌شود نسبت به این معجزه الهی در ایران اذعان دارند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه به سوال یکی از خبرنگاران خارجی از امام خمینی(ره) درباره فلسفه جنگ گفت: حضرت امام خمینی(ره) در پاسخ به این خبرنگار فرمود، «فلسفه جنگ ما ( انالله وانا الیه راجعون ) است.» و این خبرنگار خارجی نیز گفته بود که  اینان به مبانی زندگی پس از مرگ‌شان بیشتر اهمیت می‌دهند، تا زندگی در این دنیای خودشان.

سردار پاسدار عروج گفت: غربی‌ها بارها در طول این 39 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد با تمام امکانات وارد شده‌اند تا ضربه محکمی به نظام وارد کنند اما هرگز در هیچ یک از مقاطع موفق نبوده‌اند.

وی افزود: جنگ برای ما یک نعمت الهی بود تا در تمام دنیا بگویند که این انقلاب چه چیزی دارد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در حال حاضر دنیای غرب به قدرت بسیج پی برده است و اینکه تفکر بسیجی ایثار و از خودگذشتگی است.

سردار پاسدار عروج همچنین به خاطره حضرت امام(ره) که از آیت‌الله شاه‌آبادی خواسته بودند تا بالاترین ذکر را به ایشان ببگویند، گفت: آیت‌الله شاه‌آبادی فرموده بود ذکری بالاتر از (یا حسین) پیدا نکردم. حضرت امام(ره) به اطرافیان خود نیز فرمودند؛ «به کسی ظلم نکنید و زور نگویید و در دین به کسی اجبار نداشته باشید.»

وی افزود: مقاومتی که در حال حاضر در منطقه روی داده در حقیقت مقاومت اسلامی است و کسانی که در این مقاومت اسلامی می‌جنگند، با اعتقاد کامل این مقاومت را اَجر اخروی می‌دانند که وعده و جایگاه آن بهشت ابدی است.

مشاور فرمانده کل سپاه در پایان سخنان خود به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه سردار سلیمانی مبنی بر اینکه این داعش در اینجا به پایان رسیده ولی در جایی و با نامی دیگر حرکت خود را ادامه می‌دهند، گفت: دیدیم که داعش در لیبی شکل گرفته است.

سردار پاسدار عروج این جنگ دواعش را جنگ کوچک عنوان کرد و گفت: جنگ اصلی آنها این است که در داخل این اعتقادات را از ما بگیرند، باید مراقب باشیم و ان شاالله که پرچم این مقاومت اسلامی و حسینی که بلند شده به پیروزی نهایی ختم شود .

در ادامه مراسم هم مداح اهل بیت(ع) حاج علیرضا مرادی با ذکر مصیبت و سینه زنی که با اشعاری در مدح شهداء مراسم را به پایان رساندند .

خبرنگار: مرادی

انتهای پیام/

ارسال نظرات