سید ساجد یعقوبی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل:
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل گفت: تغییرات فرهنگی در طولانی مدت تاثیر خود را نشان می‌دهند و به همین منظور نیاز است حمایت از تشکل‌های دانشجویی توسعه یابد چرا که فعالان تشکل‌های دانشجویی جزو افراد برجسته و مستعد هستند.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۳۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

تغییرات فرهنگی در طولانی مدت تاثیر خود را نشان می‌دهند

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی عصر امروز در آئین تجلیل از اعضای شورای مرکزی و فعالان تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: دانشگاهیان باید برای استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های دانشجویی تلاش کنند چرا که بیشتر فعالیت‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی توسط دانشجویان اجرا می‌شود و به همین دلیل این موضوع برای ما حائز اهمیت است که باید مورد توجه واقع شود.

وی با اعلام آمادگی در ارتباط با حمایت از تشکل‌های دانشجویی نیز افزود: در خدمت دانشجویان و علم‌آموزان بودن برای ما یک افتخار بسیار بزرگ است چرا که دانشگاه محل علم و تولید فکر و اندیشه است و باید از این ظرفیت‌ها برای دستیابی به رشد و بالندگی استفاده شود تا بتوانیم از این طریق برای مقابله با دشمنان و استکبار جهانی ابزاری قدرتمند در دست داشته باشیم.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های اردبیل گفت: تاکنون هزاران شهید والامقام برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جان و مال خود گذشته‌اند تا عزت و اقتدار کنونی کشورمان را به ارمغان آورند که هم‌اکنون دانشجویان برای ادامه این هدف باید گام بردارند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این آئین با اشاره به تاثیرات تغییرات فرهنگی در دراز مدت اظهار کرد: تغییرات فرهنگی در طولانی مدت تاثیر خود را نشان می‌دهند و به همین منظور نیاز است حمایت از تشکل‌های دانشجویی توسعه یابد چرا که فعالان تشکل‌های دانشجویی جزو افراد برجسته و مستعد هستند.

گودرز صادقی افزود: تمام تلاش ما بر این است که به تمامی شعارهای خود در عمل جامه عمل بپوشانیم و از این طریق برای حل مشکلات و موانع پیش‌رو گام‌های اساسی و هدفمند برداشته و قدرت علمی قابل توجهی برای مقابله با تهاجمات فرهنگی و توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به دست آوریم.

عباس فنی‌اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این آئین گفت: طبق برآوردهای انجام شده در طول چندین سال اخیر 80 نفر دانشجو به مسابقات المپیاد اعزام شده و 60 انجمن علمی و بیش از 60 نشریه در دانشگاه فعال هستند که تاکنون 120 افتخار منطقه‌ای و کشوری کسب کرده‌اند.

فرشاد کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این آئین اظهار کرد: توانمندی فرهنگی هدف اصلی دانشگاه‌ها است که تشکل‌های دانشجویی در تحقق این اهداف می‌توانند بسیار موثر عمل کنند و با داشتن دو ویژگی محوری پیشگامی در عمل و خستگی ناپذیری در اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذاری خود را نشان دهند.

ارسال نظرات