فیلم/ گفتگوی غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور؛
این سند مباحث فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بصیرت افزایی بحث می شود و مهمترین موضوع اقتصاد رونق بازار است که با تحقق معنای واقعی اقتصاد مقاومتی انجام می شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۶۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

به  گزارش بسیج اصناف بازاریان و تجار خبرگزاری بسیج، عضو عالی نظارت بر اصناف توضیح داد: مسئله بسیار مهمی که دغدغه همه ارگانها از جمله سپاه، بسیج، دولت، و حلال اهمر تامین کانکس برای اسکان مردم است. در همین راستا بسیج اصناف و بازاریان در حال حاضر مجموعا 600 کانکس در مرحله اول برای مناطق زلزله زده ارسال کرده است.

اهداف

تشکیل شورای فرهنگی در پاساژها و مجتمع‌های تجاری برای احیاءسنت های بازار اسلامی

رییس سازمان بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور بیان کرد:بسیج اصناف پیگیر است در مجتمع ها و پاساژهای تجاری شورای فرهنگی تشکیل بشود. این شورا وظیفه اش احیاء سنت های اسلامی ایرانی در بازار است. تعدادی از پاساژها این شورا را تشکیل داده اند و پیش بینی می شود تا سال آینده تمام پاساژها و مجتمع های تجاری این شورا را تشکیل دهند.

یکی از اهداف "سند تحول بنیادین" تحقق اقتصاد مقاومتی است

غلامرضا حسن پور در پایان در مورد "سند تحول بنیادین" که توسط بسیج اصناف بازاریان و تجار در حال تدوین می باشد، بیان کرد: در این سند مباحث فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بصیرت افزایی بحث می شود و مهمترین موضوع اقتصاد رونق بازار است که با تحقق معنای واقعی اقتصاد مقاومتی انجام می شود. تا بنوانیم بازار اسلامی ایرانی به جهان اسلام عرضه کنیم.

 فیلم کامل گفت و گو با غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور منتشر می شود.
 
 
گفتگوی دکتر غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور در برنامه روی خط خبر
 
ارسال نظرات