فرمانده سپاه پارس آباد گفت: 3 کامیون از کمک های مردم پارس آباد مغان به ارزش 100 ميليون تومان برای ارسال به زلزله زدگان کرمانشاه فرستاده شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۶۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

ارسال 3 کامیون از کمک های مردم پارس آباد به زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ حسن نوري در حاشيه اعزام محموله جمع آوري شده از مردم اين شهرستان براي ارسال به مناطق زلزله زده غرب كشور اظهار کرد: مردم شریف و نوع دوست ایران نشان داده اند که در تمامی مشکلات در کنار یکدیگر هستند و در حادثه زلزله کرمانشاه نیز یک بار دیگر این همدلی را به اثبات رسانده اند.

وی تصریح کرد: سپاه ناحيه شهرستان پارس آباد به منظور کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه، در حال جمع آوری کمک های مردم خیر و نوع دوست پارس آباد است.

فرمانده سپاه پارس آباد با بیان اینکه امروز سه کامیون به ارزش بيش از 100 ميليون تومان از کمک های مردم پارس آباد براي ارسال به کرمانشاه فرستاده شد، افزود: اقلام ارسالی شامل مواد خوراکی، آب، کنسروجات، چای، پتو و وسایل گرمایشی می باشد.

نوري ضمن تشکر از مردم و مسئولان پارس آباد بيان كرد: مردم نجیب شهرستان پارس آباد می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خودشان را به حوزه ها و پايگاههاي مقاومت بسيج این شهرستان ارائه دهند.

ارسال نظرات