موارد مرتبط به قاچاق بیشتر در حوزه هایی دارو، منسوجات، لوازم خانگی و نیز مواردی است که همگی منجر به صدمه به اشتغال و تولید در کشور می شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۷۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندهی انتظامی استان زنجان در مراسم تقدیر و تکریم از زحمات عوامل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: هر کار و اموری نیازمند وحدت و انسجام بوده  که بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز به جهت رسیدن به اقتصادی پویا و توانمند در کشور از این امر مستثنی نیست و همکاری و همراهی دستگاه های مرتبط را می طلبد .

سردار آزادی افزود: موارد مرتبط به قاچاق بیشتر در حوزه هایی دارو، منسوجات، لوازم خانگی و نیز مواردی است  که همگی منجر به لطمه و صدمه به بحث اشتغال و تولید در کشور می شود, که نهایتاً ضروریست دستگاهها دست به دست هم با این امر شوم مبارزه جدی و مستمر داشته باشند.

گفتنی است، همزمان با هفته وحدت مراسم تقدیر و تکریم از زحمات عوامل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور سردار آزادی فرماندهی انتظامی استان ، مدیریت و کارکنان منطقه و رئیس پلیس آگاهی و رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ستاد منطقه برگزار شد.

لازم به ذکر است، در انتهای مراسم نیز ضمن تقدیر از مدیریت منطقه توسط فرماندهی انتظامی استان از عوامل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همکاران کنترل و نظارت و حراست منطقه نیز توسط سردار آزادی و مهندس آقامحمدیان  تقدیر بعمل آمد .

ارسال نظرات