ابراهیمی به مناسبت هفته وحدت گفت: هفته وحدت بهترین فرصت جهت همدلی و همگامی مسئولین با هم در راستای حل مشکلات معیشتی و اشتغال است.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۷۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
رئیس شورای هیئات مذهبی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک فرارسیدن هفته وحدت، این هفته را مهمترین فرصت جهت همگامی مسئولین در رفع مشکلات مردم دانست.
محمد ابراهیمی خاطر نشان کرد: هفته وحدت را بهترین فرصت جهت همدلی وهمگامی مسئولین با هم در راستای حل مشکلات معیشتی و اشتغال دانست.
نائب رئیس کمیسیون قرآن، مساجد و مادحین شورای هیئات مذهبی کشور، با اشاره به فرارسیدن ولادت با سعادت ختم رسل حضرت محمد مصطفی (ص)، این ایام را فرصت مناسبی جهت تعمیق روابط بین مردم و مسئولین دانست و گفت: مردم مومن و انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی در همه عرصه‌ها با بزرگواری و متانت همگام و همراه نظام اسلامی بوده اند و مشکلات جزئی نتوانسته است آن‌ها را از اهداف متعالی خود که رسیدن به آرمان‌های نظام اسلامی است بازدارد.
ابراهیمی افزود: شایسته است مسئولین قدر شناس این مرز و بوم با احساس وظیفه عمیق‌تر نسبت به این مردم انقلابی در هفته وحدت بیش از گذشته نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام نموده و ان شاءالله شاهد حل پاره‌ای از مشکلات در سطح کشور باشیم.
رئیس شورای هیئات مذهبی استان سمنان تصریح کرد: مشکل معیشتی، اشتغال و بیکاری، ازدواج و مسائل و مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق عاطفی زوجین، دین گریزی، فضای مجازی از مشکلاتی است که گریبانگیر مردم شده و حل این‌ها منوط به عزم جدی مسئوولین کشور است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها