رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در بیارجمند از پرداخت یک هزار و ۲۳۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۷۷۷۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بهروز اسودی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در سالن شهرداری شهر بیارجمند برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون بیش ازهزار و ۹۰۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در بهین یاب ثبت
وی افزود: ۲۷۰ واحد تولیدی استان امسال یک هزار و ۲۳۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند که سهم صنعت حدود ۸۹۶ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۳۳۹ میلیارد ریال بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: سهم شهرستان شاهرود از پرداخت تسهیلات رونق تولید ۲۴۸ میلیارد ریال است که به ۵۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی این شهرستان پرداخت شده است.
در این جلسه با درخواست دریافت تسهیلات ۱۷۳ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند موافقت شد.
این طرح‌ها ۷۹۴ نفر اشتغالزایی دارند.
در این جلسه همچنین مشکلات بانکی، زیربنایی، مالیات و تامین اجتماعی پنج واحد تولیدی سیمان بیارجمند، سیم و کابل مغان، پتاس طرود، صنعت پتاس آسیا و واحد تولیدی همایون ایمانی بررسی شد.
ارسال نظرات