سازمان بسیج کارگری کشور توانست بالاترین رتبه را در بین اقشار مختلف سازمان بسیج مستضعفین در سال 95 کسب کند و در جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیروهای مسلح منتخب شود.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۷۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش سرویس بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، همه ساله به صورت نوبتی آخرین وضعیت و عملکرد نیروهای مسلح مبتنی بر محورهای اساسی، مؤلفه و شاخص‌های کنترلی از طریق سلسله مراتب فرماندهی با دستورالعمل‌ها و فرآیند مشخص گردآوری و توسط کارگروه‌های کارشناسی تحلیل و ارزیابی و نتیجه به همراه راهکارهای آمادگی و ارتقای نیروها به محضر فرماندهی معظم کل قوا تقدیم می‌شود.

نتایج حاصله از این گزارش‌ها علاوه بر اینکه هر فرمانده را در رده خودش نسبت به وضعیت و عملکرد زیر مجموعه و رده‌های تحت امر مسئولیتی به اشراف می‌رساند، ترازی خواهد بود که هر سازمان و نیرو برنامه‌های خود را با آن تنظیم کرده و ضمن تعیین اولویت‌های کاری، معایب و نواقص را کشف و برای رفع آنها اهتمام می‌ورزد.

برابر ارزیابی های  صورت گرفته در اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا سازمان بسیج کارگری کشور توانست بالاترین رتبه را در بین اقشار مختلف سازمان بسیج مستضعفین  در سال 95 کسب کند و در جشنواره مالک اشتر ستاد  کل نیروهای مسلح منتخب شود.

در این مراسم از سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد ابراهیم کریمی، مسئول سازمان بسیج کارگری کشور تقدیر بعمل آمد.

یکی از خروجی‌های مهم اشراف فرماندهی، شناسایی سازمان‌ها، نیروها و رده‌های پیشرو و فرماندهان و مدیران موفق‌تر است که به صورت فصلی ارزیابی و به صورت سالانه نیز در چهار سطح سازمانی، در قالب جشنواره‌ای که مزین به نام مالک اشتر نخعی بوده مورد تقدیر و تشویق قرار می‌گیرند.

 

 
ارسال نظرات