خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان قم به مناسبت شهادت اولین معلم مدافع حرم

سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت شهادت اولین معلم شهید مدافع حرم شهید مجید عسکری جمکرانی، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۸۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت شهادت شهید مجید عسکری به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده ‏اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (سوره آل عمران– آیه ۱۶۹)
خبر شهادت هر شهید طنین نوای بیدارباش و زداینده زنگار غفلت از دل و جان مردمان است؛ و شهیدان در طول تاریخ، با هجرت خود، خطی از روشنایی را در آسمان دنیا به یادگار می‌گذارند تا مسیر حرکت انسان‌ها از تاریکی به سوی نور، همواره روشن و درخشان باشد.
درود خدا بر آنان که از بذل جان خویش دریغ نکردند تا روشنگر راه پیامبران و اولیای الهی باشند؛ و امروز بسیجیان با حماسه حضور خود در جبهه‌های دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت و اهل بیت علیهم السلام و نیز در صف مقدم جبهه‌های فرهنگی، مایه افتخار و اقتدار نظام اسلامی هستند؛ و ما اینک مفتخریم که مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) و سرباز سرافراز ولایت، اولین معلم بسیجی شهید «مجید عسکری جمکرانی»، مایه مباهات خانواده خویش و جامعه فرهنگیان کشورگردیده است.
شهید بزرگواری که به هنر معلمی و تعلیم و تربیت آراسته بود، هم مفتخر به فراگیری بخشی از دروس حوزه شده بود، هم خادمین حرمین شریفین حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران بود و هم بسیجی بود یعنی پاسدار ارزش‌های انقلاب و خون شهیدان و همه این فضایل را با شهادت خویش در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) امضاء کرد.
ما فرهنگیان برای آن شهید بزرگوار علوّ درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنیم و همچنان تا ظهور مولایمان حضرت مهدی (عج) برسرعهد و پیمان خویش با ولایت و آرمان‌های خون شهیدان، هر چه استوارتر می‌مانیم.
سازمان بسیج فرهنگیان استان قم
ارسال نظرات
آخرین اخبار