خبرهای داغ:
مسئول‌روابط‌عمومی‌سپاه‌انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

شرکت 227 نفر در مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه پایوران و سربازان

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه 227 نفر در مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه پایوران و سربازان شرکت کردند که نفرات اول این مرحله به مسابقات کشوری قرآن کریم راه یافتند.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۵۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

علی آبادی مسئول روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از برگزاری مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه پایوران و سربازان سپاه استان خبر داد.

وی عنوان داشت: این مسابقات سالانه در مرحله استانی برگزار می شود و نفرات اول برگزیده هر رشته به مرحله کشوری در بهمن ماه اعزام می شوند.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه 227 نفر از ستاد استان و نواحی شهرستان ها در این مسابقات شرکت کردند افزود: این مسابقات در رشته های اذان، حفظ 5، 10 و 15جزء ، قرائت ، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه آزمون شرط ورود، از سوره مبارکه واقعه اجرا شده است خاطرنشان کرد: امسال کار جدیدی که نسبت به سالهای قبل داشتیم، اینکه بعد از مسابقه شرکت کنندگان در کلاس آشنایی با تفسیر قرآن کریم استاد بهنام شرکت کردند.

علی آبادی اظهارداشت: در این مسابقات در مرحله کتبی و شفاهی از داوران مجرب استانی استفاده شده است.

وی بیان داشت: در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) برگزار شد از نفرات اول تا سوم کلیه رشته ها در مجموع از 30نفر از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) گفت: هدف از برگزاری این برنامه استعدادیابی نیروهای قرآنی در مجموعه سپاه و استفاده از آنها در کلاس های حفظ  برای سربازان و پایوران، محافل انس با قرآن و پخش زنده اذان در نواحی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها