خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد قزوین گفت:مهمترین پیام ائمه‌اطهار(ع) به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی، انجام کار بی‌منت، صادقانه و خالصانه در همه حوزه‌هاست.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۵۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای اداری بنیاد استان که در بنیاد شهرستان تاکستان برگزار شد، با اشاره به سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) به ویژگی‌های آنان پرداخت و گفت: مهمترین پیام ائمه اطهار(ع) به کارگزاران نظام جمهوری اسلامی، انجام کار بی‌منت، صادقانه و خالصانه در همه حوزه‌هاست.
وی افزود: تلاش ما که در بهترین مکان و برای خدمت به بهترین انسان‌های جامعه می‌باشد بایستی در جهت احقاق حق و ارایه‌ی خدمات مناسب به جامعه هدف باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به کهولت سن والدین شهدا در سراسر استان قزوین، رسیدگی به بهداشت و درمان و مراقبت‌های ویژه برای آنان را مورد تاکید قرار داد.
در این جلسه، گفته شد، بیش از یکصد جانباز برای حضور در کمیسیون پزشکی آماده هستند که در صورت تکمیل متقاضیان مربوطه، این کمیسیون تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.
در جلسه فوق، مدیران بنیاد شهرستان‌ها موظف به اجرای کامل طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تا پایان سال جاری شدند.
نظم و انضباط اداری و رعایت قوانین آیین‌نامه‌های بنیاد توسط کارکنان بنیاد در سراسر استان قزوین نیز در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها