مسئول بسیج هنرمندان استان سمنان خبر داد:

کسب رتبه اول بسیج هنرمندان شاهرود در سطح استان سمنان

مسئول بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: بسیج هنرمندان شاهرود در نظارت ستادی شش ماه اول سال ۹۶ رتبه اول کانون‌های استان را کسب کرد.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۶۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
محمود احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به کسب رتبه برتر کانون بسیج هنرمندان شاهرود در استان اظهار کرد: بسیج هنرمندان شاهرود در نظارت ستادی شش ماه اول سال ۹۶ رتبه اول را در بین کانون‌های بسیج هنرمندان استان از آن خود کرد.
وی با اشاره ارسال نامه به فرماندهی سپاه شاهرود افزود: در این نامه به کسب رتبه اول کانون بسیج هنرمندان شاهرود در سطح استان و کسب رتبه اول این کانون در سه سال پیاپی ۹۳،۹۴ و ۹۵ اشاره شده است.
احمدی خاطر نشان کرد: در این نامه از حمایت‌های بی دریغ فرمانده سپاه شاهرود و تلاش و مجاهدت‌های مخلصانه مسئول بسیج هنرمندان شاهرود و یکایک اعضای بسیج هنرمندان شهرستان در کسب این موفقیت‌ها تقدیر و تشکر شده است.
مسئول بسیج هنرمندان استان این نتایج را حاصل وحدت و همدلی و همکاری و نقش تک تک بسیجیان هنرمند شهرستان شاهرود عنوان کرد و افزود: امیدوارم این تلاش‌ها و این همدلی‌ها و اتحاد‌ها همچنان سبب رشد و تعالی بسیج هنرمندان در سطح استان و کشور شود و ما شاهد موفقیت‌های بیش از پیش هنرمندان بسیجی در عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار