خبرهای داغ:
با حضور مسئولان استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب استان قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۹۶۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم افتتاحیه استخر شهدای مدافع حرم سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین، استاندار قزوین و برخی ازمسئولان برگزار شد
این استخر دارای امکاناتی نظیر حوضچه آب سرد، سونای خشک، سونای بخار و جکوزی است و با 688 متر مربع مساحت ساخته شده است.
استاندار قزوین در آیین افتتاح این طرح ورزشی گفت: حضور گسترده نیروهای مسلح، سپاه و نیروی انتظامی و بسیج در سطوح مختلف جامعه نشان دهنده نقش موثر و تعیین کننده آنها در خدمت رسانی به مردم است.
عبدالمحمد زاهدی ادامه داد: برآمده از مردم بودن شاخصه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اسلامی و انقلابی بودن آنها است که این ویژگی را در کمک به مردم زلزله زده غرب کشور به خوبی مشاهده کردیم.
وی با اشاره به افتتاح این استخر افزود: تکمیل و بهره برداری از این استخر نشان دهنده یکی دیگر از ابعاد نیروهای مسلح است که خود را تنها به یک چهارچوب و یک مسیر محدود نکرده اند و در سازندگی و توسعه زیرساختی کشور نیز ایفای نقش می‌کنند.
این مسئول اذعان کرد: نیروهای مسلح ما از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر چهارچوب‌های کاری خود، مسئولیت عمومی و اجتماعی نیز برای خود قائل هستند که این همان تفاوت نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی با سایر کشورها است.

1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها