فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت : از مرحله اسکان موقت چادر تا مرحله اسکان دائم مردم مناطق زلزله زده وتا هر زمانی که طول بکشد، زمان ببرد در منطقه خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۵۸۰۳۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان, فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در اولین روز های حادثه تلخ زلزله کرمانشاه با سرکشی هایی مداوم ، مستمر در کنار مردم همواره حضور داشته اند.


سردار مرتضی کشکولی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج در سر پل ذهاب منطقه آسیب دیده زلزله اظهار داشت : سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در کنار مردم و دولت از همان روز های اول با اعزام تیم های امدادی و آور برداری حضور قوی را در منطقه آسیب دیده داشته است.

وی با اشاره به اینکه سپاه لرستان کار خدمات رسانی را به این مناطق به سه قسمت دسته بندی کرده است افزود: یک هدف امداد و نجات و کمکم به آور برداری که برای بخش امدادی دستگاه لودر ؛ جرثقیل ؛ آب پاش و ... 5 دستگاه آمبولانس ؛ به همراه پزشک تخصصی و عمومی اعزام شدند.
 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اسکان مردم زلزله زده عنوان کرد: محیتاجی از جمله آب ؛ غذا ،پتو ، چادر و وسیله های مورد نیاز تهییه و توزیع شده است.


سردار کشکولی با بیان اینکه تیم های درمانی در روستا مشکلات مردم را بررسی و حل می کنند گفت : در مرحله دوم خدمات رسانی هستیم که برای اسکان زلزله زدگان حدود 50 کانکس توسط خیرین استان لرستان و شهرستان ها پای کار آمده اند و ساخته شده و بخشی که تامین شده است در منطقه هست بخشی دیگر هم ارسال می شو د همچنین 33 کانکس دیگر هم توسط یک فرد خیر از تهران به روستای تپه کبود اهدا شده است.


وی با اشاره به اینکه حدود 120 کانکس بناست توسط قرارگاه خاتم ساخته شود خاطر نشان کرد: در بخش ساخت و ساز خانواده هایی که تحت پوشش بهزیستی بوده اند حدود 25 تا ساختمان که خیرین و گروه جهادی و بسیج سازندگی کار ساخت این منازل را به عهده گرفته اند .


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با تاکید براینکه دراسکان دائم کمک خیرین ،مردم در بخش مصالح رامی طلبد تصریح کرد: سپاه لرستان با تمامی امکانات و تجهیزات نیروهای خود پای کار آمده است.


وی با بیان اینکه از مرحله اسکان موقت چادر تا مرحله اسکان دائم مردم مناطق زلزله زده وتا هر زمانی که طول بکشد، زمان ببرد در منطقه خواهیم بود گفت : باید به همه نیاز هایی که مربوط به زلزله بوده یا آنچه که نیاز بوده و حتی مربوط به زلزله نبوده وماند مشکلاتی مانند بیکاری اشتغال یا بیماری و ..... در کنار مردم هستیم و خواهیم بود.


سردار کشکولی با تاکید بر اینکه این قرارگاه یک ظرفیت قوی برای خدمت رسانی خواهد بود گفت : سپاه لرستان با کمک دولت ، مردم ، خیرین به خسارت ها و مشکلات روحی و جسمی مردم این مناطق می پردازد.
ارسال نظرات