حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی در گفت‎وگو با «بسیج»:
برخی حضور بسیج را در این عرصه برنمی‎تابند یعنی به تعبیری یک بسیج سکولار و بی‎تفاوت نسبت به سیاست روز و اتفاقات کشور را دوست دارند همانطور که یک آخوند بی‎تفاوت را دوست دارند.
کد خبر: ۸۹۵۸۰۳۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

 حجت‌الاسلام شاه‌ حسینی مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور بسیج در عرصه‎های مختلف عنوان کرد: زمانی چون بدو انقلاب، رسالت بسیج میدان‎داری در میدان جنگ بود، زمانی دیگر که دشمن از جنگ نشامی علیه این نظام نومید شد و در عرصه‎های مختلف چون فرهنگی، سیاسی و اقتصادی علیه این نظام جنگ به راه انداخت، بسیج در این عرصه‎ها نیز پا به میان نهاد و در خط مقدم دفاع قرار گرفت تا از کیان این نظام و انقلاب پاسداری کند.

مدیر حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با تاکید براینکه بسیج به مقتضای نیاز جامعه در عرصه‎های مختلف ورود و به مقابله با نفوذ دشمن در آن عرصه‏ها می‎پردازد گفت: یکی از این عرصه‎ها عرصه سیاسی است اما برخی حضور بسیج را در این عرصه برنمی‎تابند یعنی به تعبیری یک بسیج سکولار و بی‎تفاوت نسبت به سیاست روز و اتفاقات کشور را دوست دارند همانطور که یک آخوند بی‎تفاوت را دوست دارند.

شاه‌ حسینی در ادامه این مطلب اظهار داشت: اگر بسیج در امور سیاسی ورود پیدا نکند و در این عرصه حضور نداشته باشد پس چه کسی باید ورود کند؟ آیا یک مشت سیاست‎زده‎ای که الزاما به خاطر مدیریت و قدرت در کشور عرصه‎های مدیریتی را اشغال کردند و اجازه نقد، دشمن شناسی و.. را هم نمی‎دهند نباید انتقاد شود؟ درحالی‎که باید توجه نمود حضور بسیج در این عرصه اولویت و برحسب ضرورت است و اصلا دیانت ما از سیاست ما جدا نیست.

ارسال نظرات