سناتور آمریکایی: واشنگتن به درگیری نظامی با پیونگ‌یانگ نزدیک می‌شود

سناتور ارشد کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا با هشدار درباره نزدیک شدن درگیری نظامی میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ از پنتاگون خواست تا خانواده نظامیان آمریکایی مستقر در کره جنوبی را از این منطقه خارج کند.
کد خبر: ۸۹۵۸۰۷۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج ، «لیندسی گراهام» سناتور جمهورخواه کنگره آمریکا اعلام کرد از آنجایی که واشنگتن به درگیری نظامی با پیونگ‌یانگ نزدیک می‌شود، پنتاگون باید خروج خانواده‌های نظامیان آمریکایی مستقر در کره جنوبی را هر چه سریعتر آغاز کند.

بنا بر گزارش شبکه «راشاتودی»، این عضو کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در برنامه «فیس دنیشن» شبکه «سی بی اس» اعلام کرد: «نابخردانه است که همسران و فرزندان نظامیان خود را به کره جنوبی بفرستیم آن هم در شرایط اقدامات تحریک آمیز کره شمالی. بنابراین، از پنتاگون می‌خواهم تا اعزام این افراد را متوقف کند و حتی تصور می‌کنم زمان آن فرا رسیده که خروج وابستگان نظامیان آمریکایی در کره جنوبی را نیز آغاز کنیم».

گراهام ادامه داد: «ما به درگیری نظامی با کره شمالی نزدیک می‌شویم چرا که این کشور به سمت پیوند دادن فناوری موشکی بالستیک با تسلیحات هسته‌ای حرکت می‌کند؛ موشکی که نه تنها قابلیت رسیدن به آمریکا را دارد بلکه می‌تواند سلاح هسته‌ای نیز حمل کند. زمان ما در حال اتمام است».

بر اساس این گزارش، این سناتور آمریکایی چند روز پیش نیز اعلام کرده بود که اگر اوضاع تغییر نکند، آمریکا سرانجام با کره شمالی وارد جنگ خواهد شد اگرچه در صورت وقوع چنین امری تعدداد زیادی از مردم کشته و زخمی می‌شوند.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات
آخرین اخبار