خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در کارگاه تخصصی فرهنگ یاران شاعر گفت: جهاد در عرصه شعر و ادب کمتر از عرصه جنگ تحمیلی نیست.
کد خبر: ۸۹۵۸۱۳۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) افزود: هرکسی در وصف اهل بیت علیهم السلام شعری بگوید در آن دنیا نیز نتیجه ای مثل آن یک بیت از خدا دریافت خواهد کرد

وی ادامه داد: ما باید زمینه را برای جهاد اکبر فراهم کنیم و برگزاری جلساتی چنین و آماده سازی زمینه برای ادامه فعالیت فرهنگ یاران سپاه که در آینده جامعه هم تاثیری مفید خواهد داشت مصداقی از جهاد اکبر است.

محمد رنجی از شاعران انقلابی و آئینی استان نیز در این جلسه گفت: آثار دفاع مقدس در حال از بین رفتن است و باید قدر ارزش ها و استعدادهایمان را بدانیم و در گردآوری و نگهداری آنها کوشا باشیم.

عضو گروه شعر و موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ادبیات پایداری جایگاه خاصی در جامعه پیدا کرده و رهبر فرزانه انقلاب نیز مشوق اصلی این مساله هستند و ما نیز باید به نوبه خود در حفظ و ارزش گذاری اشعار تلاش خودمان را بکنیم و از تحریف آن ها جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: شعرای ما و همچنین اعضای این انجمن باید در شعرهای خود از وصیت های شهدا کمک بگیرند و تلاش کنند به باد فراموشی سپرده نشود.

ارسال نظرات