به همت حوزه 2261 حضرت معصومه (س) برگزار شد؛

یادواره شهدا مدافع حرم «لاله های آسمانی»

به همت ناحیه امام سجاد(ع) ، حوزه 2261 حضرت معصومه (س) یادواره شهدا مدافع حرم با عنوان «لاله های اسمانی» با حضور سردار پورتقی ، پاسدار زنجانی ، خانواده شهید مدافع حرم حبیب بدوی در دبستان شاهد نرجس حصارک برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۸۱۶۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت ناحیه امام سجاد(ع) ، حوزه 2261 حضرت معصومه (س) یادواره شهدا مدافع حرم با عنوان «لاله های اسمانی» با حضور سردار پورتقی ، پاسدار زنجانی ، خانواده شهید مدافع حرم حبیب بدوی در دبستان شاهد نرجس حصارک برگزار شد.

سردار پور تقی اظهار داشت :حضور در مراسم شهدا لیاقت می خواهد که خدا این لیاقت را امروز نصیب ما کرده است.اگر بخواهیم دراین زمان شهدا را با دیگرا مقایسه نماییم تنها وجه تمایز ان ها اصل نیت و هدف شهدا است.وی افزود: شهدا چون خدا را در دلشان بزرگ کرده اند،خدا هم ان ها را بزرگ کرده این نتیجه معامله باخداست.پورتقی تاکید کرد :مقام والا شیعه گفت شیعیان کسانی هستند که قلب و دلی پاک و صادق دارند.

وی تصریح کرد: شهدا برای رسیدن به درجه شهادت همیشه خود را در یک مسابقه فرض می کنند و سعی بر برنده شدن و کسب مدال در این مسابقات را دارند وقتی که بحث دفاع از حریم اهل بیت به میان می اید از میان مردم سبقت می گیرند و وارد میدان عمل می شوند.

در این مراسم گروه سرود دانش آموزی شاهد سرود و دکلمه گلباران شهدا را خوانند.گفتنی ست در این مراسم همسر شهید بدوی در خصوص از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان درطول دفاع از مقدسات مطالبی را ارائه نمودند، و یاداورشدند: شهدا عزیزترین افراد زندگی خودشان را کنار گذاشتند و رفتند ولی یک چیز بدست اوردند و ان هم غلامی اهل بیت (ع)بود. در پایان نیز از خانواده شهید مدافع حرم حبیب بدوی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

خبرنگار بسیجی : فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار