پیکر مطهر شهید مدافع حرم منصور عباسی پس از طواف مضجع حضرت معصومه(س) وارد بام ایران می شود.
کد خبر: ۸۹۵۸۱۶۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از شهادت منصور عباسی مدافع حرم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام خبر داد.

وی با بیان اینکه شهید مدافع حرم برادر پاسدار منصور عباسی سه روز گذشته در سوریه به شهادت رسید ،عنوان داشت: شهید مدافع حرم "منصور عباسی" برادر شهید "آیت الله عباسی" است که در راه دفاع از انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل گردید.

این مقام مسئول گفت: پیکر پاک و مطهر این شهید عزیز فردا برای طواف بر گرد مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) عازم شهر مقدس قم و برای مراسم و داع با شهید و خاکسپاری به استان چهارمحال وبختیاری منتقل می شود.

سرهنگ توسلی افزود:مراسم استقبال و وداع با شهیدمدافع حرم "منصور عباسی" و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره برادر شهیدش" آیت الله عباسی" در  زادگاهش، روز چهارشنبه مورخ 15/آذرماه/96 ساعت 16با حضور پرشور آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور از میدان امام خمینی (ره) هفشجان تامسجدجامع این شهر برگزار و در ادامه نیز مراسم وداع با این شهید والامقام پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجدجامع  انجام خواهدشد.

وی ادامه داد: آیین وداع با این شهید عزیر روز پنجشنبه 16آذر ماه در ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از ساعت 8 با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان ،خانواده معظم شهید، سردار فرمانده حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان و رزمندگان و همسنگران شهیدبرگزار و پس از ادای احترام نظامی برای تشییع،  پیکر پاک و مطهر این شهیدعزیز به  امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد منتقل می شود.

معاون روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت:پیکراین شهید والا مقام ساعت 9 صبح بر روی دستان مردم عزیز و عاشق اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام مرکزاستان، از امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها تامیدان 12محرمشهرکرد تشییع و درگلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده می شود.

ارسال نظرات