همزمان با ایام خجسته میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)؛
معاون مشارکت‌های اداره کل کمیته امداد استان در جشن ازدواج ۱۰۰ زوج مددجوی کمیته امداد شهرستان تربت‌جام گفت: از ابتدای امسال خیران و نیک اندیشان بیش از ۹۰ میلیارد تومان جهت رفع نیاز‌های ضروری مددجویان تحت پوشش کمک کردند.
کد خبر: ۸۹۵۸۱۸۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، معاون مشارکت‌های اداره کل کمیته امداد استان با تبریک جشن ازدواج مددجویان و تهنیت هفته وحدت گفت: اگر بخواهیم پیرو پیامبر رحمت و مهربانی باشیم باید در زندگی سیره نبوی و علوی را سرمشق و الگو قرار دهیم.

سلمان دانشور با تمجید از همت بلند خیرین و نیکوکاران این نهاد افزود: از ابتدای امسال خیران بیش از ۹۰ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند که این مبالغ برای رفع نیاز‌های ضروری مددجویان هزینه شده است.

در ادامه مدیریت کمیته امداد شهرستان تربت‌جام تصریح کرد: قبل از جشن ازدواج برای نوعروسان کلاس‌های آموزشی متنوعی با موضوعات؛ اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی، آموزه‌های دینی، بهداشت خانواده، آیین همسرداری با استفاده از سیره و منش اهل‌بیت (ع) و زندگانی بزرگان دین برگزار شد.

شیرمحمد شاکر برآبادی خاطرنشان کرد: تأمین کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج زوجین تحت پوشش باهدف توسعه فرهنگ ازدواج آسان و افزایش بستر اسلامی و اعتقادی در این امر مهم است.

گفتنی است: همزمان با هفته مبارک وحدت و ایام خجسته میلاد بابرکت پیامبر رحمت و مهربانی و امام جعفر صادق (ع)، جشن ازدواج ۱۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد تربت‌جام با حضور مسئولان اجرایی در تالار تربیت این شهرستان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها