مسئول راهبردی کانون بسیج هنرمندان کوهدشت :

ازدواج زمینه ی تقوا ؛پاکی و دوری ازگناهان فراهم می کند

مسئول راهبردی کانون بسیج هنرمندان کوهدشت گفت : ازدواج یکی از عوامل مهم تکمیل وتقویت مبانی اخلاق وآداب در انسان می باشد، بسیاری از صفات شایسته اخلاقی را برای انسان معنی می کند.
کد خبر: ۸۹۵۸۲۰۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ جلسه شورای قشر کانون بسیج هنرمندان تحت عنوان ترویج ازدواج آسان، معظلات و راهکارهای آن در کانون بسیج هنرمندان شهرستان کوهدشت برگزار شد.


زینب حسینی در جمع بسیجیان با بیان اینکه ازدواج برای زن ومرد، زمینه تقوا وپاکی و دوری ازگناهان فراهم می کند اظهار داشت : از نشانه های خدا این است که از جنس خودتان همسرانی برای شما آفرید تا در کنار آنان سکون و آرامش یابید و بین شما رحمت و صمیمیت قرار داد. به درستی که در این کار نشانه هایی است برای افرادی که اهل فکر و اندیشه اند.


وی افزود: از دیدگاه اسلام اگر ازدواج با قصد قربت انجام گیرد، عبادت محسوب شده و پاداش اخروی دارد. یک انسان مومن، در صورتی که همسر مومن و موافقی داشته باشد، می‌تواند در طریق انجام وظیفه، از تشویق‌ها، رهنمودها و کمک های او بهره مند شده و در راه عبادت و رسیدن به خدا از تعاون و همکاری های او استمداد جوید.



مسئول راهبردی کانون بسیج هنرمندان کوهدشت عنوان کرد: پس از رسیدن به آرامش وامنیت روح وروان والاترین هدف انسان تلاش مداوم برای رسیدن به کمال است که درسایه ازدواج وبا همراهی همدلی همراه ، حرکت به سوی کمال و رشد فضایل انسانی آسانتر خواهد شد.



وی خاطر نشان کرد: ازدواج یکی از عوامل مهم تکمیل وتقویت مبانی اخلاق وآداب در انسان می باشد، بسیاری از صفات شایسته اخلاقی را برای انسان معنی می کند وبسیاری از خطاها وگناهان را برانسان بی معنا می نماید و راه ارتکاب آن را برانسان می بندد وبه انسان هنر معاشرت وارتباط وحسن خلق می بخشد .



حسینی گفت : کسی که ازدواج می کند مسئولیت بزرگی را می پذیرد که برای درست انجام دادنش به تلاش مضاعف وهمتی والا نیاز دارد . بنابراین با اراده ای مصمم گام های بلندتری برای موفقیت در شغل ، تحصیل وامور مادی ومعنوی بر می دارد.



انتهای خبر/

ارسال نظرات