خبرهای داغ:
مفتي اعظم سوريه:

منافقان عامل پايداري رژيم صهيونيستي هستند

مفتي اعظم سوريه گفت: اگر منافقان نبودند رژيم صهيونيستي تا امروز پايدار نبود آنها در روز با ما صحبت مي‌كنند و در شب همراه يهود هستند.
کد خبر: ۸۹۵۸۲۲۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، شیخ احمد بدرالدین حسون ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: دشمنان طی سالیان گذشته تمام توان خود را علیه ایران جمع کردند تا انقلاب اسلامی ایران را در ایران خاموش کنند، آنها می‌خواستند انقلاب اسلامی نوری نداشته باشد و تنها به داخل ایران منحصر شود.

وی با بیان اینکه دشمنان سلاح و پول در اختیار صدام قرار دادند گفت: سوریه در کنار امام خمینی(ره) ایستاد به حافظ اسد گفتند اگر امام خمینی(ره) را رها کنید سوریه را برای شما مانند بهشتی قرار می‌دهیم که حافظ اسد در پاسخ بیان کرد من در کنار امام خمینی(ره) به عنوان شخص نیستم بلکه در کنار ایشان به عنوان وظیفه می‌ایستم.

مفتی اعظم سوریه با بیان اینکه اهل بیت(ع) برای تمام مسلمین ولایت دارند خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) برای تمام اسلام و کمک به مستضعفان آمدند و این انقلاب نور بر تمام عالم پراکنده است.

وی خاطرنشان کرد: به شما بشارت داده می‌شود که در سوریه پیشانی پیروزی ظاهر شده و امروز قطب‌نما به سمت فلسطین بوده و پس از فلسطین به سمت مکه و مدینه است.

حسون یادآور شد: در دوران کنونی بیشتر از منافقان ترس داریم اگر منافقان نبودند رژیم صهیونیستی تا امروز پایدار نبود آنها در روز با ما صحبت می‌کنند و در شب همراه یهود هستند.

وی با بیان اینکه امروز فتنه خاموش شده و هر لحظه منتظر حضرت مهدی(عج) هستیم گفت: آنچه در سوریه پیش آمد پایان بخش این بود که بیان کردند که درگیری بین شیعه و سنی است؛ امروز شیعه و سنی در سوریه و فلسطین در یک صف واحد هستند.

مفتی اعظم سوریه با بیان اینکه دشمنان جدایی ایران از عالم اسلامی را دنبال می‌کنند گفت: با نظرات شما درباره تقریب توانستیم در برابر آنها بایستیم بنابراین باید نسبت به طلاب و دانشجویان قم، مصر و سوریه فکر تقریب را پرورش دهیم.

ارسال نظرات