حضور جانشین سپاه فتح درجمع جهادگران اعزامی به مناطق زلزله زده

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع دومین تیم جهادگر دانشجویی استان در غرب کشور ضمن دیدار و سرکشی، با آنها گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۹۵۸۲۵۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
دومین تیم متخصص و جهادگر دانشجویی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان که زیر نظر معاونت سازندگی بسیج دانشجویی استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شده بودند، در اولین روز استقرار خود در منطقه با روحیه‌ای مضاعف خدمت رسانی خود را آغاز کردند.

این گروه جهادگر دانشجویی هم اکنون در شش روستا از روستا‌های مناطق زلزله زده شامل: رشید عباس، ظله رشی، بریموند، سلیمان تپه، پیران، ناوه قره مشغول خدمت رسانی می‌باشند و همچنین روستای بلوان که به تازگی اعلام شده است.

دانشجویان جهادگر ضمن شناسایی و ساماندهی نیازمندان و زلزله زده گان منطقه در سطوح مختلف و تهیه و توزیع مایحتاج خانواده ها، به زمینه سازی لازم جهت انتقال محل اسکان خانواده‌های زلزله زده از اسکان اضظراری به موقت با فراهم کردن پی‌هایی برای استقرار کانکس‌ها مشغول هستند.

سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضور در جمع این تیم متخصص و جهادگر ضمن تشکر و خداقوت به دانشجویا استان، با آن‌ها گفتگو و صحبت کرد.

وی در این دیدار وجود روحیه جهادی در قشر دانشجو را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: این روحیه در ادامه همان روحیه جهادی است که در زمان دفاع مقدس موجب پیروزی ما شد.

انصاری با اشاره به اینکه شرایط روحی و روانی مردم خیلی خوب می‌باشد و مردم شش روستا سر پل ذهاب از سپاه فتح استان اعلام رضایت کردند و از خدمات گروه‌های جهادی، دانشجویی و بسیج سازندگی سپاه فتح استان بسیار راضی بودند، عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۵۰ کانکس در این مناطق آماده شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار