نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: جاذبه‌ها و ظرفیت‌های سه بخش کشاورزی، گردشگری و معدن شاهرود فرصت‌های بی نظیری برای فعالیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۸۹۵۸۲۶۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در بخش کشاورزی تکمیل زنجیره تولید و صادرات محصولات برای رونق این حوزه در شرق استان ضروری بوده و راه اندازی صنایع تبدیلی فرصتی ویژه برای سرمایه گذرانی است که قصد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی را داشته باشند.
وی به راه اندازی دفتر گمرک و تلاش برای دریافت مرز هوایی فرودگاه شاهرود، اشاره کرد و افزود: مردم شاهرود ۲۵ سال پیش با آینده نگری با سرمایه خود فرودگاهی را بنا کردند که اکنون با ایجاد شرایط لازم و دریافت مجوز مرز هوایی می‌توان از همین فرودگاه و از طریق دفتر گمرک شاهرود، محصولات تولیدی شهرستان را به دیگر استان‌ها و همچنین کشور‌ها صادر کرد.
حسینی شاهرودی با تأکید بر اینکه مردم شاهرود سرمایه گذاری‌های خوبی در شهر خود انجام داده اند، یادآور شد: شرکت سیمان شاهرود نمونه‌ای از این همدلی و استقبال از سرمایه گذاری است که ۳۰ سال پیش ساخته شده و محصولات خود را به ۱۱ کشور دنیا صادر می‌کنند.
این نماینده مجلس با تأکید بر ظرفیت‌های معدنی شهرستان‌های شاهرود و میامی برای سرمایه گذاری، بیان کرد: پتاس، کرومیت و منگنز از جمله مواد
معدنی هستند که سرمایه گذاری برای استخراج آنان در این منطقه بازده اقتصادی خوبی دارد.
وی درباره سرمایه گذاری در بخش گردشگری هم گفت: شهرستان شاهرود هرساله پذیرای بیشترین تعداد گردشگران استان سمنان است، تدوین طرح جامع گردشگری این شهرستان نیز به رونق این صنعت در آینده کمک می‌کند.
ارسال نظرات