مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان:

اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغالزایی هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در سالجاری۹۰۰ میلیارد تومان اعتبارات برای طرحهای اشتغالزایی استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۵۸۲۶۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛به نقل از تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، محمدعلی سلیمی افزود: از این میزان، ۱۵۰ میلیارد تومان از منابع کم بهره قرض الحسنه برای مشاغل خانگی، کسب و کارهای خرد و کوچک و خوداشتغالی برای دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی، ۳۵۲ میلیارد تومان نیز در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی برای اشتغال فراگیر بمنظور ایجاد، توسعه و سرمایه در گردش با اولویت ۱۰ رسته شغلی بویژه در بخش شیلات، صیفی کاری و صنایع دستی که منجر به ایجاد اشتغال بیشتری شود، در نظر گرفته شده است.

 

وی اضافه کرد: ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار (معادل حدود ۴۰۰ میلیارد تومان) هم از منابع صندوق توسعه ملی و معادل ریالی این مبلغ از سوی چهار بانک عامل، کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید برای طرحهای اشتغال روستایی و شهرهای زیر۱۰ هزار نفر جمعیت با اولویت تعاونی ها اختصاص داده شده که دستورالعمل اجرایی آن برودی ابلاغ می شود.

 

سلیمی بیان داشت: این تسهیلات در حوزه‌ های سرمایه در گردش، طرح توسعه‌ای و ایجاد مشاغل جدید پرداخت می‌شود. تعهد ایجاد اشتغال استان هرمزگان در سالجاری۲۷ هزار نفر می باشد که تاکنون ۵۰ درصد این امر محقق شده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار