خبرهای داغ:
حجت الاسلام امینی در مراسم جشن هفته وحدت واحد پیشگام علامه حلی شاهرود گفت: مدل بسیجی الگویی موفق در همه جا است چه در زلزله اخیر و چه در جنگ سوریه و چه در میدان‌های مختلف علمی و فرهنگی که باید نوجوانان عزیز روحیه بسیجی را همیشه در خود حفظ کنند.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۰۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در مراسم جشن میلاد پیامبر و امام صادق (ع) و هفته وحدت که به همت واحد پیشگام علامه حلی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در نمازخانه دبیرستان دوره دوم علامه حلی شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به تحصیل علم اظهار کرد: دو عنصر تحصیل علم نه فقط خواندن اصطلاحات علمی، و ورزش را که مقام معظم رهبری توصیه نمودند، مهم و ارزشمند است.
وی اهمیت اهل بیت (ع) و پیامبر را به نوجوانان یادآور شدند که پیامبر به کودکان نیز سلام می‌کردند افزود: نقش نوجوانان و جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار است و این مبارزات در دفاع مقدس با شهادت نوجوانان بسیاری که شاخص آن‌ها شهید فهمیده بود تداوم پیدا کرد.
امینی خاطر نشان کرد: یکی از جا‌هایی که با حضور نوجوانان و جوانان مسیر انقلاب پیش رفت کرد مبارزه با داعش بود که با رشادت‌های مدافعان حرم و نقش به سزای سردار سلیمانی خطرات زیادی را از کشور دور کرد.
وی تاکید کرد: مدل بسیجی الگویی موفق در همه جا است چه در زلزله اخیر و چه در جنگ سوریه و چه در میدان‌های مختلف علمی و فرهنگی که باید نوجوانان عزیز روحیه بسیجی را همیشه در خود حفظ کنند.
امام جمعه شاهرود با تجلیل و تکریم شهدا گفت: حفظ جایگاه شهدا بسیار مهم است و باید همیشه شکرگزار این فداکاری‌ها و رشادت‌ها بود.
در این مراسم که با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه شاهرود و حضور حلقه‌های صالحین واحد برگزار شد از پارسا پورتقی دانش آموز بسیجی که خادم و عضو ستاد نمازجمعه شاهرود است با اهدا هدیه توسط امام جمعه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها