سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین در جشنواره سال 95 امام هادی علیه السلام در سال جاری، به عنوان سازمان برتر در حوزه ایمنی سپاه انتخاب و معرفی گردید.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۲۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین در جشنواره سال 95 امام هادی علیه السلام در سال جاری، به عنوان سازمان برتر در حوزه ایمنی سپاه انتخاب و معرفی گردید.
سرتیپ دوم پاسدار حمید خدادی،معاون ایمنی و اقدمات تامینی سپاه با ارسال نامه ای، از فعالیت های سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گر دشگری بسیج در خصوص اقدام های پیشگیرانه و اشاعه فرهنگ ایمنی تقدیر کرد.
در بخشی از متن این نامه آمده است:
به استناد ابلاغیه کمیسیون عالی ایمنی نیروهای مسلح مبنی بر تشویق کارکان برتر سازمان های نیروهای مسلح در سال، نظر به عملکرد موفق، فعالیت های موثر و نتیجه ارزیابی های میدانی بعمل آمده در سال 1395 در خصوص اقدام های پیشگیرانه و اشاعه فرهنگ ایمنی در سطح حوزه سرزمینی و ماموریتی که منجر به کنترل سوانح و حوادث و به طبع آن، کاهش تلفات انسانی و خسارت های مالی در آن سازمان گ ردید، جناب عالی در جشنواره سال 95 امام هادی علیه السلام در سال جاری به عنوان نفر برتر ایمنی سپاه انتخاب و معرفی گردیده اید.
ضمن عرض تبریک و قدرانی از زحمات و تلاش های صورت گرفته، امید است با استمرار فعالیت های خود در زمینه رشد و گسترش فرهنگ ایمنی در تمام سطح یگان تابعه، تلاش و کوشش مضاعف نموده تا مطالبه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) مبنی بر: به صفر رساندن سوانح و حوادث محقق گردد. ان شالله.

ارسال نظرات