مسئول سازمان اردویی سپاه نینوا گلستان در گفتگو با کوله بار خبر داد
مسئول سازمان اردویی سپاه نینوا گلستان از تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره استانی " سرزمین نور" خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا۳۰آذر ماه به ما ارسال کنند.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۲۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، کاظم نوروزی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان گلستان در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به تمدید ارسال آثار به جشنواره استانی سرزمین نور اظهار کرد: اولین جشنواره استانی سرزمین نور، با اشتیاق تمام، منتظر آثار ادبی وهنری در چهاربخش مردمی ، بخش حرفه ای، خبری وبخش ویژه است.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان در گروه‌های نوجوان، جوان و بزرگسال می‌توانند آثار خودشان را تا تاریخ ۳۰آذر ۱۳۹۶برای ما ارسال کنند.
نوروزی با اشاره به تعداد آثار ارسال اسال شده به این دبیرخانه استانی، افزود: تاکنون بیش از ۹۰۰اثر ازشهرستان ها ی مختلف استان در دبیرخانه اولین جشنواراستانی ره آورد سرزمین نورثبت شده است.

 

وی با اشاره به اثرگذاری جشنواره سرزمین نور گفت: این جشنواره باعث پیوند میان نسل های امروزی با ادبیات و هنر دفاع مقدس شده است و به همین خاطر می توانیم بگوییم که این جشنواره باعث تقویت فرهنگ و هنر دفاع مقدس می شود و جوانان امروزی با خلق اثار ادبی و هنری، می توانند سهم زیادی در هنر و ادبیات دفاع مقدس ایفا نمایند.

مسئول سازمان اردویی راهیا نور و گردشگری سپاه نینوا استان گلستان ابراز داشت: علاقمندان می‌توانند آثارشان را در رشته‌های شعر، خاطره، متن ادبی، داستان، عکس، نمایش نامه، دلنوشته، فیلم، فیلمنامه، نرم افزار، وبلاگ و...... از طریق سایت کوله بار گلستان به آدرس اینترنتی www.golestan.koolebar.ir یا ارسال به شیوه های زیر اقدام کنند:
دبیرخانه وثبت آثار پستی :گلستان – گرگان – میدان بسیج – سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا ، کدپستی۴۹۱۸۹۳۹۶۴۵
ایمیل : ordoei@chmail.ir
تلفن :۰۱۷۳۲۴۵۳۲۹۸-۰۱۷۳۱۴۲۰۱۵۶

ارسال نظرات