فرامرزی گفت: ایمنی کاروان های راهیان نور دانش آموزی، یکی از الویت هایی است که توسط مسئولان راهیان نور سراسر کشور صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۳۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سعید فرامرزی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله (ره) استان مرکزی در گفتگو با کوله بار با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی پسران از مهرماه آغاز شده است، گفت: از 22 مهرماه، اعزام راهیان نور دانش آموزی آغاز شد و تا به امروز بیش از 2 هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور بازدید نمودند.


وی افزود: اردوهای راهیان نور دانش آموزی دختران هم از 23 آذر ماه آغاز شده است و تا به امروز 2400 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و اعزام ها تا 23 آذر ماه، یعنی قبل از برگزاری امتحانات ترم اول مدارس، ادامه دارد و بعد از پایان امتحانات، اعزام ها را از سر می گیریم.


فرامرزی تاکید کرد: اثرگذاری راهیان نور دانش آموزی به حدی است که دشمنان انقلاب اسلامی، از برگزاری این اردوها هراس دارند و تلاش می کنند که با جنگ فرهنگی و رسانه ای، این اردوها را مورد هجمه خود قرار دهند که این نشان از اثرگذاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی دارد.


مسئول سازمان اردویی بسیج استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه ایمنی کاروان های راهیان نور دانش آموزی، یکی از الویت هایی است که توسط مسئولان راهیان نور سراسر کشور صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: رعایت تدابیر ایمنی در کاروان های راهیان نور برای سفری سالم و با سلامت، یکی از ضرورت های اردوهای راهیان نور دانش آموزی است و انتظاراتی همچون رعایت کردن ابلاغیه ایمنی کاروان های راهیان نور برای به صفر رساندن حوادث و سوانج رانندگی، داشتن کپسول آتش نشانی در هر اتوبوس، رانندگی با سرعت مجاز در جاده،چک کردن لوازم جانبی و فنی هر اتوبوس و اطمینان از سالم بودن آنها و ... از جمله مواردی است که باید رعایت شود تا ضریب ایمنی در کاروان ها بالا برود که بحمدالله در این زمینه،تلاش کردیم که به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

ارسال نظرات