مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:خانه های تخریب شده زلزله کرمانشاه با همت جهادگران استان سیستان و بلوچستان مرمت وبازسازی می شود
کد خبر: ۸۹۵۸۳۳۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از زاهدان:سرهنگ پاسدار مهدی جهانزاده مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که زلزله اخیر استان کرمانشاه زنگ خطری بود که مسئولین بیشتر به مناطق محروم رسیدگی کنند افزود: در این حادثه دلخراش تعدادی از هموطنان ما جان و مال خود را از دست داده اند که بسیج عشایری سپاه سلمان بنا به ماموریت ذاتی خود برآن شد تا درصدی از مشکلات  مردم  این مناطق را رفع کند.

وی تصریح کرد: بمناسبت هفته وحدت و بمنظور ابراز همدردی و عرض تسلیت  با هموطنان آسیب دیده در زلزله جمعی از معتمدان و افراد با نفوذ در طوایف استان با هدف خدمت رسانی به آسیب دیدگان به این مناطق اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع لوازم التحریر اقلام بهداشتی و خوراکی تهیه شده تویط قرارگاه قدس سپاه سلمان در مناطق مرزی سرپل ذهاب بخش ثلاث باباجانی روستا‌های بانی نال و گزنه از اقدامات انجام شده عشایر استان در مناطق زلزله زده می‌باشد.

وی اظهار داشت: همدردی با آسیب دیدگان زلزله اخیر وظیفه انسانی است که در این راستا گروه های جهادی  استان در زمینه بازسازی و مرمت خانه‌های تخریب شده با همکاری بسیج سازندگی بمنظور رفاه و آرامش خاطر افراد زلزله زده فعالیت خود را در این روستا‌ها آغاز کرده اند.
گفتنی است: عشایر استان در مراسمی که بمناسبت هفته وحدت در مسجد روستای گزنه با حضور فرمانده سپاه استان کرمانشاه، روحانیون تشیع و تسنن برگزار شده بود شرکت کردند.
ارسال نظرات